Odložite sedefaste hajlajtere i grube pilinge! Koje beauty trendove ćemo pratiti, a koje zaboraviti

    25.09.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/09/beautytrendovi_cover.jpg

    Beauty industrija se razvija i menja brže od modne. Ono što je juče bilo pravilo, danas je okrenuto naopačke, a za samo nekoliko godina, potrošači su postali mnogo osvešćeniji i informisaniji, a kozmetologija se toliko uvukla u popularnu kulturu da svaka druga osoba misli da je stručnjak. Za lakše snalaženje, napravili smo vam selekciju trendova za ovu jesen koje ne treba da propustite – što zbog onih koje treba da probate, a što zbog onih od kojih treba da se oprostite.

    Šminka

    U trendu

    • Savršeno osenčeni prelazi senki na očima. Izbegavajte oštre linije i držite se mekih ivica, harmoninčih prelaza i skladnih kombinacija boja. U praksi to znači: meke nijanse nanešene u tankom sloju.

     

    • Nežno konturiranje. Razlika u konturama treba da se vidi tek kada uporedite lice u ogledalu sa i bez senčenja, a ne iz aviona.

     

    • Klasična šminka. Čak i oni koji obožavaju da prate trendove se vraćaju bezvremenskim tehnikama na nov način. Olovka za usne je jedan od najboljih primera – u stvarnom životu nemojte pokušavati da nosite intenzivan karmin bez nje, zažalićete.

     

    • Glossy teksture. Sjaj za usne je u trendu možda više nego ikad. Možete ga nositi na kapcima, jagodicama ili usnama, jedini uslov je da nema dodate raznobojne svetlucave čestice i da je što neutralniji.

    Zaboravite

    • Prejak hajlajter. Pogotovo onaj koji se preliva kao disko kugla. Za maskenbal su ok, za život nisu. Sjajna zdrava koža je uvek u trendu, a ako vam za postizanje iste treba malo pomoći, ove sezone ključna reč je gloss. Bezbojan.

     

    • Veštačke trepavice. Ako se već niste od njih oprostili, vreme je da to učinite. Prirodnost i individualnost su najveći trend, ali i oružje u vašem arsenalu. Trajno uvijanje i bojenje, sa druge strane, daju prirodno intenzivan efekat.

     

    • Krajnosti u makeupu. Umerenost i savršen balans je ono čemu težimo u svemu. Nosivo i u skladu sa sopstvenim licem (i prilikom).

    Kozmetika i nega

    U trendu

    • Mikrobiom kože i creva. Ovo je izraz koji se u beauty arenu preselio iz medicinske literature. Mikrobiomi su populacije mikroorganizama koje čuvaju naš imuni sistem – na koži se, na primer, bore protiv bakterija koje izazivaju akne. Da bi ga sačuvali i održali u optimalnoj ravnoteži, kozmetičke kompanije su počele da rade na proizvodima koji sadrže probiotike. Čuvanjem mikrobioma na koži i u crevima, čuvamo i zdravlje i izgled.

     

    • Clean Beauty. Čak i brendovi koji se ranije nisu bavili ovom temom danas se drže filozofije što prirodnije i sigurne kozmetike. Čisti sastojci prirodnog i organskog porekla, proizvodi koji se prave u laboratorijama koje ne testiraju na životinjama i ambalaža koja neće ostati u prirodi stotinama godina su uslov da bi neki novi proizvod imao budućnost na tržištu.

     

    • Retinol je i dalje najpopularniji aktivni sastojak dermatologa, a i kupaca. Ovaj skoro svemogući vitamin efikasno rešava čitav niz problema – od tinejdžerskih akni do mnogih promena vezanih za starenje kože.

     

    • Wellness pristup. Sve manje vremena posvećuje se dekorativi, a sve više unutrašnjim faktorima. Stav da lepota zaista dolazi iznutra i da je rezultat brige o duhu i telu je konačno uzeo maha pa je naš izgled sve manje zavistan od pukih kozmetičkih intervencija. Više nije presudno ukloniti bore ili otići na zatezanje lica, bitnije je održati dobru formu celog organizma na što prirodniji način.

     

    • Razvoj novih tehnologija za bolji unos i prenos sastojaka u kožu – mikrostruje, ultrazvuk, iglice i radio-talasi se sve više koriste kako bi se aktivne supstance poput hijaluronske kiseline i kolagena ubacile što dublje pod kožu.

     

    • Aktivacija prirodnih resursa kože – ovo je jedna od najbitnijih stvari kojoj se teži pri razvoju novih proizvoda za negu. Obnavljanje ćelija i proizvodnje kolagena, ojačavanje prirodne barijere kože, antioksidansi, faktori rasta – sve su ovo novi presudni faktori u odlučivanju da li neki se neki proizvoda smatra efikasnim ili ne.

    Zaboravite

    • Grube i jake pilinge. Poslednjih nekoliko godina svi su bili opsednuti ekfolijacijom, a police parfimerija postale su načičkane pilinzima u vidu maski, skrabova i kiselinama u svim oblicima. Sada se vraćamo nežnijoj eksfolijaciji koja ne bi trebalo da naruši prirodnu barijeru kože. Skinuti površinski izumrli sloj kože je izuzetno važno ali je isto toliko bitno to uraditi na adekvatan način. To se, zajedno sa ublažavanjem bora i vizuelnim smanjivanjem pora može učiniti i neagresivnim sredstvima.

    Zeleno, volim te, zeleno

    U trendu

    • Imati svest. Potrošači sve više obraćaju pažnju na to odakle dolaze proizvodi i na koji način su napravljeni, ne samo zbog potrebe za što manje toksičnih materija u svom okruženju več i zbog očuvanja životne sredine. Kupcima je sve važnije da sam proizvod bude prirodnog porekla i da je biorazgradiv, da nije testiran na životinjama i da ambalaža u kom se nalazi bude ili biorazgradiva ili laka za reciklažu.

     

    • Ljubav prema svom telu. U toj potrazi za što prirodnijim proizvodima, ljudi su počeli da preispituju i druga “uplitanja” u prirodne procese pa se mnogi od njih klone invazivnijih kozmetičkih procedura kao što su botoks, fileri, silikonski implantati, čak i nadogradnja trepavica.

     

    • Multifunkcionalnost. Brz tempo života nas tera da optimizujemo vreme koje trošimo na sebe pa mnogi proizvodi i procedure moraju da obavljaju više zadataka odjednom. Žene se danas trude da koriste što manje proizvoda ali i da svaki od njih ima više funkcija. Najbolji primer za to su stikovi koji se mogu koristiti i kao ruževi, hajlajteri i rumenilo, kao i maske za kosu koje za samo nekoliko minuta daju efekat kao da ste bili na tretmanu u salonu i univerzalni balzami.

    Zaboravite

    • Uradi sam (pa prodaj). Proizvodi koje je neko smućkao u svojoj kuhinji i sada ih prodaje kao prirodne ili organske, više nikog ne interesuju. Pre deset godina, ovaj pristup je bio svež (namerno koristimo ovu reč), ali danas su, pored odabira sastojaka, jednako na ceni i provereni standardi higijene, oprema i tehnologija same proizvodnje.

     

    • Ispiranje mozga lažnom ekologijom. Ljudi više ne veruju ama baš svakoj etiketi i svesni su činjenice da to što je neko nacrtao zeleni listić na ambalaži ne mora ništa da znači. Jedine etikete na koje treba da se obaziremo su one za koje sa sigurnošču znamo da pripadaju ozbiljnim organizacijama za sertifikaciju. Ovo se odnosi na sve od hrane do kozmetike, pa se ozbiljne eko-kompanije trude da dobiju međunarodno priznate sertifikate kao što je ECOCERT Organic.
    Saznaj više:
    Povezani članci: