Kako da kreiraš svoj lični brend i započneš posao o kom većina sanja?
Bićemo iskreni i priznati da nam nije uvek bilo jasno šta to neko radi kada kaže da je influenser, čime se ti ljudi bave, zašto, i koga to zanima?
Ali smo svi uredno pratili nove trendove o kojima pričaju, upijali skin care savete, čuvali slike hotela sa putovanja i zamišljali sebe u nekoj daljoj, lepšoj budućnosti, sa istim luksuzom da radimo posao koji nas toliko inspiriše.
Možda ste prevrtali očima na nekog u okolini ko se odvažio i podelio svoju ličnu priču, započeo svoj biznis samo iz puke želje da reši problem koji nije mogao pre nekoliko godina, a sada uživa finansijsku slobodu i slobodan radni dan, kad poželi.
Podignuti i naviknuti na old school način građenja karijere: ne opuštati se i ne radovati se dok se ne postignu targeti, usavrši obrazovanje i nađe idealna kompanija koja će verovati u nas,
Propustili smo da vidimo da može i drugačije. Smarter, not harder.
Ovo je tekst za sve vas koji ste krajičkom oka zapazili svoju emociju ushićenja kada pričate o vašim temama sa bliskim ljudima. Ne, ne morate postati influenser i deliti svoje najintimnije delove života sa svima da biste uživali benefite tog kreativnog posla.
A možete, možete kreirati svoj proizvod, uslugu, projekat i šta god vam dođe kao plodonosna ideja, baš u skladu sa vašim senzibilitetom.
Izgraditi i negovati svoj lični brend će zahtevati od vas jednu unutrašnju vatru, da izađete iz okvira poznatog, da se povežete sa nepoznatim ljudima, da okupite zajednicu sa istim željama i nadama, i da menjate postulate kolektiva.
Ukoliko već imate svoj brend ili uslugu, ili talenat koji želite da monetizujete, a ne znate odakle da krenete, ili vam je dosta marketing kurseva koje ne umete da primenite, ovo će biti jedini tekst dovoljan da počnete.
Lični brend nastaje kada vašu priču počnete da vrednujete vi sami. Kada vaše iskustvo koje vas je dovelo do toga da se otvorite i pokrenete nešto svoje bude deo vas na koji ste ponosni.
Ključna reč ovog teksta je autentičnost.
Za autentičnost je potrebna doza inata, hrabrosti i strasti prema tome da se povežete sa drugima, na nekom dubljem nivou osim samo „ovo je proizvod koji vam nudim zato što je baš dobar“.
Autentičnost znači vid ranjivosti, spremnosti na kritiku, ali i na ljubav i poštovanje. Ukoliko želite da ostvarite nezamisliv uspeh (nezamisliv vašem racionalnom umu, ali dobro poznat vašem srcu) dopustite sebi da pustite glas, raširite krila i zaista progovorite o važnosti onoga što radite.
Šta god da je vaša tema- skin care, dizajn, film, muzika, priroda, lični razvoj ili trening i zdrava ishrana. Zašto je baš vaša tema važna, šta vaša priča budi u drugima, kako vaša misija može da pomogne zajednici kojoj se obraćate?
Izgradnja ličnog brenda nije lak poduhvat, ali toliko vredi.
Samo iz iskrenosti i bliskosti sa sobom i vašom ciljnom grupom dobijate osećaj da lebdite na oblacima.
Iskustvo koje vas je obeležilo je važno i moćno. Katalizator vaše transformacije će drugima uliti nadu.
Vaša odvažnost da komunicirate vrednost vaše ideje će svaki put iznova uvećati samopouzdanje, jer postajete svesni koliko možete.
Pronađite vaš omiljeni način da se kreativno izrazite i počnite već danas. Svetu je potrebna još jedna autentična individua koja inspiriše druge svojom ranjivošću i snagom. Na kraju dana, zato smo ovde.