Prošlog četvrtka je brend Balenciaga lansirao je dve kampanje koje su podržale povratak Le City torbe, IT tašne koja je prvi put predstavljena 2001. godine. Za to su angažovali fotografa Marija Sorrentija i modela Kate Moss, kao i danskog modela Monu Tuogaard, kinesku glumicu i pevačicu Yang Chaoyue i južnokorejsku pevačicu Juyeon. Druga kampanja, deo Balenciaginog serijala „To je drugačije“, prikazuje slike torbe uz slogan Beyond Nostalgia (Izvan nostalgije). A sve ovo, deo je mnogo većeg trenda – luksuzni brendovi vraćaju u život stvari iz prošlosti i zadovoljavaju žeđ za nostalgijom kod potrošača.
– Prošlo je dosta vremena od kada smo imali ‘It’ torbu na tržištu, a kupci se osećaju sigurno da investiraju u torbe koje su izdržale test vremena. Primećujemo kupce koji možda nisu ranije imali ove torbe, sada ih kupuju prvi put, kao i nove, mlađe kupce žele da ih dodaju u svoje ormare, izjavio je Will Cooper, senior predsednik i generalni menadžer prodaje na ženskom ready – to – wear odeljenju u Saksu.
Balenciaga pokrenula talas
I zaista, stvorila se velika pompa oko ponovnog lansiranja Balenciaga Le City torbe, a tu je i Prada Re-edition, kao neverovatan dokaz moći nostalgije ka njihovim najlon torbama iz 2000-ih. Proenza Schouler izbacuje svoje PS1 torbe, predstavljajući nove siluete. Druge značajne „povratničke zvezde“ u poslednjih nekoliko godina uključuju Diorovu Saddle torbu, Saint Laurent Downtown, Gucci Horsebit Chain, Marc Jacobs Stam i Louis Vuitton GO-14.
Balenciaga Le City torba dolazi u malim i srednjim veličinama, u različitim bojama.
A osim što su se obradovali povratku Le City torbe brenda Balenciaga, kada su pitali neke od najpoznatijih kineskih influensera koje bi torbe želeli da vide ponovo, neki od najčešćih odgovora bili su Givenchy Nightingale, Chloé Paddington iz ere Phoebe Philo „za one koji žele veliku torbu i odmor od malih torbi iz devedesetih”. A kupci u Saksu interesuju se za YSL Muse i Mombasa torbe, pa je samo pitanje vremena kad će se ponovo vratiti.
Fotografije: Instagram