Rabanne – brend u vlasništvu kompanije Puig, apsolutnog lidera u oblasti parfema i mode, pokrenuo je beauty odsek pre godinu dana, sa kolekcijom šminke koja broji 90 proizvoda, a Troye Sivan je upravo postao zaštitno lice Fresh Touch Foundation pudera koji se u prodaji nalazi od – danas.
– Moj prvi susret sa brendom Rabanne bila je moda, obožavam odevne komade ove modne kuće i uvek se osećam razigrano i uzbuđeno kada ih nosim, posebno u specijalnim prilikama kao što je snimanje muzičkih spotova, izjavio je pevač koji je nedavno, za svoju turneju – Something to Give Each Other, nosio metalik kombinezon i Rabanne maramu oko vrata. I kreativni direktor kuće, Julien Dossena, dizajnirao je dve posebne kombinacije za Sivanovu turneju.
Njegova veza sa brendom Rabanne duža je nego što mislimo
– Nosio sam haljinu od lanaca u spotu Rush i šetao na reviji za proleće 2024, kad sam nosio odeću koja se kasnije našla u spotu za pesmu Got Me Started.
Na reviji je nosio i Rabanne šminku, a svoj odnos s brendom opisuje kao „veoma organski“. Talentovani pojedinci koji se pojavljuju u Rabanne kampanjama dolaze sa širokim spektrom stilova, nacionalnosti i interesovanja. Time magazin je, inače, Sivana nazvao „savršenom pop zvezdom“, a njegova priznanja uključuju šest Aria nagrada, Billboard Music Award, tri MTV Europe Music nagrade i dve GLAAD Media Award nagrade. Sivanova pesma Revelation, u saradnji sa Jónsi za film Boy Erased, bila je nominovana za Zlatni globus za najbolju originalnu pesmu i uvrštena među kandidate za Oskara.
– Odabrali smo Troya jer smo uvek imali snažnu vezu sa muzikom. On donosi nešto vrlo rodno-fluidno u celu priču, a naša šminka nije vezana za pol, to je zaista važno da istaknemo, rekao je povodom ove saradnje potpredsednik kompanije Jérôme Leloup.
Sivan, koji je rođen u Johanesburgu, a odrastao u Pertu, ima jak uticaj na većini tržišta na kojima posluje kuća, posebno u anglosaksonskim zemljama.
Ova 29 – ogodišnja zvezda, koja je bila na svetskoj turneji u proteklih mesec dana, tek je skoro počeo da se šminka.
– Definitivno sam maštao o igranju sa šminkom kao dete, ali sam to tek nedavno dozvolio sebi. Gledao bih kako moja mama nanosi šminku, ili svoju sestru i prijatelje. Moja omiljena stvar bila je ta da se spremim za zabavu u roku od 5 minuta, a onda otrčim kod njih kući i gledam ih kako se spremaju za izlazak dva sata.
Šminkanje za njega predstavlja ritualno iskustvo.
– Reč je o slavljenju onoga što imaš, tu nije reč o skrivanju ili pokrivanju bilo čega.
Makeup brenda lansiran je kao deo One Rabanne strategije koja objedinjuje imidž i storytelling za modu, parfeme i beauty. Čisti, veganski proizvodi imaju visok procenat prirodnih sastojaka, a u tome da povežu priču, stil i, naravno, ženstvenost koju donosi modna kuća, pomaže kreativni direktor Julien, koji je bio uključen u kreiranje šminke.
Fotografije: Promo