Ono što se pamti i OSTAJE – stigao prvi broj BURO. X Belodore magazina

autor Stefan Tošović
BELODORE

Predstavljamo vam magazin koji smo kreirali za Belodore parfimerije. Kako i zašto baš sada?

Sve što sa sobom unesemo u zatvoren ili deo otvorenog prostora, a tiče se crta naše ličnosti, harizme, karaktera, mimike, pogleda i izgleda, sve to što u različitim nijansama otkriva naš lik i delo, kada taj prostor napustimo, neretko ostaje upamćeno i osvešćeno kroz jednu jedinu stvar – čulo mirisa.

Autorski pečat

Naše prisustvo negde, bilo gde, ostavlja dubok utisak tako što biva memorisano kroz miris. A miris je ništa drugo do ekspresivan sloj karakteristika koje nas određuju i predstavljaju. Sloj koji priča našu priču, ostavljajući autorski pečat.

Takve situacije, emocije i okolnosti, pored poetičnog i interesantnog aspekta, imaju svoju potvrdu u nauci. Blizu čula mirisa, u našem mozgu leži centar koji kontroliše emocije i sećanja. Emocije sećanja, s tim u vezi, dirigovane su mirisnim kompozicijama.

Miris je ništa drugo do ekspresivan sloj karakteristika koje nas određuju i predstavljaju

U želji da se bave lepim emocijama koje ostaju i pamte se, kojima se možemo vratiti kada god sećanja dođu u priliku da blede, BELODORE i BURO.Srbija kreirali su posebno štampano izdanje – elegantni pamflet satkan od relevantnih, interesantnih, edukativnih i korisnih priča iz oblasti niche parfema i umetnosti.

Onako kako na ovaj svet dolaze niche parfemi i premijum proizvodi za negu tela, lica, kose i mirisi za kuću – preciznim biranjem sastojaka, custom pristupom svakoj bočici, brižljivim davanjem talenta i znanja – tako je u BELODORE radnje stigao ovaj magazin.

Print, kao i parfem, ima svoj miris. Ono još važnije – ima romantičnu emociju. Kao protivteg instant konzumerizmu, opipljivi magazin inspiriše nas da zastanemo, budemo prisutni u trenutku uživanja i sećanja. Na kraju dana, emocije su sve što nam ostaje. Miris je jedna od njih.

BURO. X Belodore magazin

Ovo posebno print izdanje dostupno je u Belodore radnjama. Stiže u neočekivanom A3 formatu, na kvalitetnom papiru, s inovativnim i elegantnim dizajnom. Na 16 strana vas očekuju raznovrsne rubrike – među kojima su parfemske beleške, saveti kako da pronađete svoj prepoznatljiv parfem, na koji način miris može da traje duže, rečnik niche parfimerstva, reportaža o mirisu Beograda