
Modne kampanje teže da uhvate duh sezone i esenciju vizije koju određeni brend neguje – a zbog toga su idealan dodatak za svaki mood board pred proleće.
Dok brojimo sitno do sunčanih dana, rasvetale prirode i idealne temperature za slojevito odevanje, prolećne modne kampanje nam daju dozu poleta i inspiracije – zato smo izdvojili najlepše.
Kako bi proslavili dolazak kolekcija za proleće/leto 2025. u butike širom sveta, najbolji modni brendovi su lansirali kampanje koje na kreativan način oživljavaju dizajn sa pista. Kreativni direktori udružili su snage sa fotografima i filmskim režiserima kako bi stvorili razigrane kampanje koje ističu njihove jedinstvene dizajnerske vizije.
Evo koje kampanje su nam „zapale za oko“ ove sezone.
NAJLEPŠE MODNE KAMPANJE ZA PROLEĆE 2025: BOTTEGA VENETA
Finalna kolekcija pod kreativnom direkcijom Matthieua Blazyja dobila je razigranu, optimističnu kampanju, koja u potpunosti oslikava njegovu viziju spajanja humora sa sofisticiranim dizajnom.

Na fotografijama Larsa Timmermanna su modeli u najistaknutijim komadima iz kolekcije – tu su prevelika odela i aksesoari koji oličavaju osećaj dečijeg čuda, što je bio ponavljajući motiv u Blazyjevim nedavnim kolekcijama.
Centralno mesto u kampanji zauzima najnovija torba brenda, nazvana Ciao Ciao. Premijerno prikazana na pisti, Ciao Ciao torba je ikoničan prikaz italijanskog luksuznog zanatstva.

Kampanja takođe uključuje razigrane elemente poput fotelja u obliku životinja od kože, koje su postale viralne nakon revije u Milanu.

CHLOE
Vizija Chemene Kamali za Chloé, koju je zabeležio David Sims, na neki način predstavlja vodič za ultimativnu boho devojku: muzu koja, ove sezone, žudi za večnim suncem i personifikuje sve što je elegantno, ležerno i savremeno.

Atmosfera kampanje je gotovo anđeoska, dok paleta boja šapuće o nežnim belim, breskvasastim, peskovitim i svetložutim tonovima.

Ambijent u kojem je snimljena, kuća Savin Couëlle na jugu Francuske, podjednako je eteričan. Savršena je postavka za tkanine izbledele od sunca, koje, kao i prostor, deluju istrošeno vremenom i svetlom, što je totalno Chloé senzibilitet. Ove sezone, Chloé devojka je personifikacija leta.
ERMANNO SCERVINO
Kampanja Ermanno Scervino za proleće/leto 2025. istražuje ženstvenost u privatnim i javnim prostorima, između svesnih i ranjivih delova naših života. Snimana u hotelskoj sobi, meka i lepa svetlost dodaje sirovi, autentični sloj ovoj kampanji.

Model Natalia Vodianova je personifikacija ove kolekcije i glavna zvezda kampanje. Inspirisana je kinematografijom iz ’70-ih. Istaknuti su svakodnevni odevni komadi poput pamučne košulje i brusa od muslina i valencijens čipke.

Ova kampanja ne samo da slavi prirodnu lepotu, već Ermanno Scervino ističe svoju posvećenost tome da moda bude kanal za izražavanje estetike, slobode i pripovedanja priča.
GUCCI
Kampanja „Where Light Finds Us“ u režiji Xaviera Dolana i sa vizijom odlazećeg kreativnog direktora Sabata De Sarna, prikazuje intimni susret u prostorima gde sunčeva svetlost transformiše obično u izuzetno.

Glumci Yara Shadidi i George MacKay nose autfite koji balansiraju jednostavnost i složenost, spajajući lagane tkanine, ošte siluete i iznenadne eksplozije boja.

Istaknuti komadi iz kampanje uključuju torbu Bamboo 1947, koja spaja modernost sa vintage estetikom.
DOLCE&GABBANA
Kampanja Stevena Meisela za Dolce&Gabbana proleće/leto 2025. uhvatila je sirovu, filmsku energiju koja podseća na modne editorijale iz ’90-ih.

Modeli Bibi Breslin, Rosalieke Fuchs, Sacha Quenby i Sora Choi smeju se, opuštaju, doteruju šminku u bekstejdž garderobi i lutaju ulicama, dok nose uske, svilenkaste satenske haljine inspirisane Madonnom – sa kultnim cone grudnjacima.

Kampanja emituje spontani glamur i noćne nestašluke, savršeno usklađene sa prepoznatljivom senzualnošću Dolce&Gabbana brenda.
PROENZA SCHOULER
Proenza Schouler vizija za proleće/leto 2025. hvata lepotu jednostavnosti kroz modu, fotografiju i stil. Kampanja, koju je fotografisao Tim Elkaïm, prikazuje odeću i aksesoare iz kolekcije koja je premijerno predstavljena u septembru 2024. godine.

Stilizovana od strane Charlotte Collet, model Betsy Gaghan nosi kombinacije koje su prepoznatljive za ovaj brend. Luksuzni materijali u kampanji savršeno se uklapaju u osećaj lakoće i opuštenosti, stvarajući idealan garderober za savremenu urbanu ženu.

Setovi, koje je dizajnirao Eric Mestman, klasično su jednostavni i autentično Proenza Schouler. Bilo da je pored bazena sa crvenom pozadinom ili ležeći na belom podu, odeća govori sama za sebe i vanvremenska je za generacije koje dolaze.
Fotografija: instagram newbottega; chloe; ermannoscervino; gucci; dolcegabbana; proenzaschouler