Kako je elitni brend „spustio na zemlju“ modnu elitu
Revija bez cipela koja je digla prašinu u Parizu.

Povezano
Modna kuća The Row je trenutno jedna od najtraženijih i najcenjenijih, kako zbog unikatnog, ekskluzivnog pristupa marketingu i revijama, tako i zbog dizajna, odnosno kvaliteta same odeće i aksesoara koje sestre Olsen stvaraju iz sezone u sezonu.
Nije prvi put da je The Row zabranio sve telefone na reviji u Parizu, što uvek deluje kao radikalna izjava protiv svega što je uobičajeno u modnom svetu.
Ali, to nije sve: ovoga puta, sestre Olsen su takođe odlučili da neće postojati raspored sedenja, koji nalaže da važne ličnosti industrije, na najvišim pozicijama, gledaju reviju iz prvog reda.

MODNA KUĆA THE ROW POZIVA DA PREISPITAMO USTALJENE NORME
Ove sezone, reviju su priredili u salonu, sa gostima koji su sedili na sofama ili prekrštenih nogu na tepisima. Zanimljivo je da je i modna kuća Balenciaga ove sezone odlučila za reviju bez rasporeda sedenja, ali veliki broj poznatih ličnosti bio je izdvojen u prvom redu.
Na The Row reviji, ako ste stigli kasno, morali ste da stojite, sedite na podu ili pronađete prostor između ljudi da biste gledali. Odbacivanjem konvencije koja postavlja osobe sa važnim pozicijama i relevantnošću u prvi red, na udobne stolice sa odličnim pogledom, modna kuća razotkriva ironiju iza takvih protokola.
Prelazeći pogledom kroz zamagljena lica koja se vide u pozadini fotografija koje je kuća objavila, čak i Imran Amed, CEO i osnivač Business of Fashion, vidi se kako stoji leđima uz zid, jer je verovatno kasnio
A sama kolekcija koju je modna kuća The Row prikazala u Parizu u fokus je stavila neočekivani odevni komad: helanke, kao i pletene čarape, takozvane grilonke.
To je iznenađenje jer athleisure odeću skoro nikada ne povezujemo sa esetetikom ovog brenda, uprkos tome što su helanke bile deo revija drugih velikih modnih kuća, kao što je Prada.
Najveći utisak sa revije, pored helanki, bila je odsutnost obuće. Manekenke su tiho koračale, noseći samo pletene čarape. Razbarušena kosa naglašavala je osećaj kao da smo zatečeni u trenutku oblačenja, poput gostiju na večeri koji su stigli neprijatnih 15 minuta pre vremena.

Svaki komad bio je prožet luksuzom i preciznim krojenjem koje je postalo sinonim za trend. Nijedan autfit nije neprijatno pritiskao telo, a široki kaputi, džemperi i haljine bili su sasvim ležerni. Torbe su takođe bile minimalne.
Ako je torba Margaux bila prošlogodišnji komad zbog kojeg je ova modna kuća postala najtraženija , ova kolekcija je bila obeležena neupadljivim cegerima.
Helanke, odnosno pletene čarape, nošene su uz sve – džempere, bunde, trench mantile.
Poruka koja se izdvaja je povratak fokusa na odeću. Komunikacija postaje projekat, preplićući se sa samom formom odeće. Svesni smo da je to strateški izbor, ali, paradoksalno, upravo zbog dva poznata lica pozvani smo da razmislimo o brojnim pitanjima iz mode i showbiz sveta, koje uzimamo zdravo za gotovo.
Fotografije: instagram therow