
Nakon decenije „vladavine“ Jonathana Andersona, modna kuća Loewe ulazi u novu epohu: Jack McCollough i Lazaro Hernandez su novi kreativni direktori brenda.
Pred njima je veliki i težak zadatak, jer na čelo dolaze posle verovatno najpopularnijeg dizajnera trenutka, koji je Loewe preporodio i učinio uzbudljivim brendom u oštroj konkurenciji.
McCollough i Hernandez će preuzeti „potpunu kreativnu odgovornost za sve Loewe kolekcije, uključujući žensku i mušku modu, kožne proizvode i modne dodatke“, naglasili su.
„Izuzetna je čast pridružiti se kući s tako bogatom istorijom i kulturnim nasleđem kao što je Loewe. Dugo smo se divili jedinstvenoj kombinaciji nasleđa i eksperimentacije koju brand nudi, i raduje nas što ćemo doprineti njegovom sledećem poglavlju — onom temeljenom na zanatskoj izradi, inovacijama i emocionalnoj povezanosti“, izjavili su dizajneri.

KO SU DIZAJNERI NA ČELU MODNE KUĆE LOEWE?
Ako pratite Nedelju mode u Njujorku, sigurno ste čuli za brend Proenza Schouler. Osnovali su ga McCollough i Hernandez 2002. godine nakon što su diplomirali na Parsonsu, a brzo je stekao kritičko priznanje zbog svoje kombinacije oštrih krojeva, mekanih struktura i urbanog stila.
Krunisani titulom „dizajneri godine“ nakon diplomiranja, njihov uspon bio je brz, donoseći im pet CFDA nagrada u kategorijama ženske mode i modnih dodataka, čime su osigurali svoje mesto ključnih figura nove američke mode.
Poznati po tome što su unapredili američku modu s umetničkim pristupom, ovaj dvojac već više od dve decenije definiše i redefiniše izgled savremenog luksuza. To je filozofija koja se temelji na umetnosti i integritetu, vrednostima koje duboko rezoniraju s osnovnim načelima 179-godišnje Loewe baštine.
Njihov prelazak u Pariz označava novu, ambicioznu fazu u njihovoj karijeri, a za Loewe donosi svežu fuziju španske baštine i njujorškog stila.
Izvršna direktorka kuće, Pascale Lepoivre, nazvala je dvojac „izuzetno kreativnim, ali i preduzetničkim“, hvaleći njihovu „znatiželju i viziju“ koja se proteže van mode, u šire kulturne sfere.
„Oni su topli, otvoreni i energični, savršeno se uklapaju u korporativnu kulturu koja je intenzivna i strastvena, ali takođe posvećena tome da bude razigrana i da ne shvata sebe previše ozbiljno“, izjavila je.
Ono što su Jack i Lazaro uspeli sa svojim brendom je impresivno. Proenza Schouler je godinama bio brend koji je sinonim za inteligentnu, luksuznu modu. Kolekcije su obično definisane upotrebom finih luksuznih materijala, koji su dosledno prožeti izraženim osećajem lakoće i nepretencioznosti.
Od osnivanja, Proenza Schouler je odigrao ključnu ulogu u revitalizaciji američke mode. Tokom 2008. godine lansirana je njihova prva kolekcija torbi, a model PS1 postao je zaštitni znak brenda.

Zatim, 2012. godine brend je predstavio svoju kolekciju obuće, čime je upotpunio svoju ponudu luksuznih aksesoara. Proenza Schouler je takođe sarađivao s vodećim brendovima, uključujući L’Oréal, Birkenstock i Mercedes-Benz.
Sve to je donelo besprekornu reputaciju dizajnerima, pa se čini da je Loewe u sigurnim rukama.
Fotografije: instagram loewe; madamavintagegallarate