
Torba je statusni simbol, ali torba može biti i provokacija. Nov „papirni“ šoping model brenda Telfar zapravo nije napravljen od papira, ali izgleda kao da jeste – a cena mu je oko 200 dolara.
Njujorški brend je obavio prepoznatljivu siluetu svoje kultne torbe u Tyvek, izdržljivi sintetički materijal koji podseća na papir.
Tyvek je češće korišćen u građevinskim radovima i zaštitnoj opremi poput HAZMAT odela, ali se takođe upotrebljava i u modi. „Kartonske“ patike brenda Doublet za ASICS i haljina Kim Kardashian sa Oskara ove godine takođe su napravljeni od Tyveka. Dodajte i Telfar papirne torbe na tu listu, piše High Snobiety.

PAPIRNA TELFAR TORBA: ISKORAK U DIZAJNU ILI PROVOKACIJA?
Telfar papirne šoping torbe dolaze sa svim karakteristikama koje imaju njihovi for everyone modeli, kao što su kaiševi i magnetni zatvarač. Takođe, dolaze u uobičajenim veličinama brenda: mala, srednja i velika.
Što se tiče boja, Telfar vodootporne papirne torbe dolaze u klasičnim neutralnim nijansama poput crne, braon i bele, svaka naborana tako da neodoljivo podseća na papir.

Originalna Telfar šoping torba dizajnirana je 2016. godine i napravljena je od veganske kože. Dizajner Telfar Clemens modelovao je torbu prema šoping torbama iz Bloomingdale’s radnji, a cenu je odredio prema tome koliko bi DJ mogao da zaradi za jednu noć.
Kada je torba prvi put lansirana, rasprodala se preko noći. Torba se smatra pravim game-changer komadom jer je izazvala tradicionalna pravila luksuza, promovišući inkluzivnost, dostupnost i pravičnost.
Često nazvana „Bushwick Birkin,“ donela je visoku modu po pristupačnim cenama, sa torbama koje se kreću od 150 do 257 dolara. U oštroj suprotnosti sa nedostižnim cenama dizajnerskih torbi, Telfar je jasno stavio do znanja da su njegovi proizvodi „ne za vas—već za svakog.“
Telfarova odluka da se pozicionira kao demokratski brend nije samo pametna marketinška taktika, već predstavlja posvećenost širem kulturnom pokretu. U vremenu kada afroamerički kreatori sve više oblikuju modnu scenu, Telfar se izdvaja kao brend koji ne govori samo o stilu, već i o kolektivnom iskustvu.
Za mnoge Afroamerikance, Telfar nije samo modni brend; već je kulturna sila. Telfar Clemens, queer crni muškarac, uvek je integrisao svoje lično iskustvo u DNK brenda. Ova autentičnost duboko odjekuje kod potrošača koji su često osećali da su „isključeni iz razgovora“ o visokoj modi. Brend je postao simbol novog talasa crnog preduzetništva, gde sami proizvodi predstavljaju simbole osnaživanja, nezavisnosti i pripadnosti.
Novi model ove torbe, koji izgleda kao papir, zato predstavlja kreativnu modnu provokaciju, koja nastavlja filozofiju brenda spremnog da izazove luksuzne standardne. Da li biste je nosili?
Fotografije: Telfar