
Chanel i Giorgio Armani Privé revije obeležile su protekli dan na Nedelji visoke mode u Parizu. Dok je francuska modna kuća konačno zatvorila poglavlje pre dolaska novog kreativnog direktora, italijanski dizajner je prikazao kolekciju posvećenu umetnosti zavođenja.
Mora se priznati da su reakcije na Chanel reviju uglavnom „mlake“ – jasno je da je ovaj brend na prekretnici i da svi jedva čekaju da Matthieu Blazy preuzme kormilo. Međutim, zvanice revije – velika imena šoubiza i umetnosti – ponele su chic autfite koji su nas inspirisali.
S druge strane, majstor stila Giorgio Armani je svoju Privé kolekciju posvetio suptilnom seksepilu.
Evo šta smo sve videli.
Chanel – poslednje poglavlje pred novu eru
Pošto će Matthieu Blazy zvanično preuzeti kormilo u oktobru, kolekciju je osmislio interni kreativni tim modne kuće, predstavivši todu zimi, delimično inspirisanu ljubavlju Coco Chanel prema škotskim visoravnima.
Videli smo debele zimske tkanine od tvida u tonovima snega, suptilne aluzije na slojevite lovačke jakne planinarske čizme.
Kolekcija je bila izuzetno izrađena, ali suzdržana, obazriva u svojoj inovativnosti. Bez glavnog dizajnera koji bi artikulisao novu viziju ili nametnuo svež pravac, revija se zaustavila pre nego što je uspela da izazove širu reimaginaciju načina na koji bi žene mogle poželeti da se oblače van sfere visoke mode.
Uprkos tome se od internog tima ne očekuje da pokrene estetsku revoluciju, atmosfera je nosila osećaj međuprostora, trenutka pažljivog očuvanja pred promenu.

Zato nam se čini da smo zanimljivije autfite videli van piste. Ruska influenserka Mary Leest nas je podsetila na vanvremenski francuski chic u mini-haljini sa belim i zlatnim detaljima, uz nezaobilazan crveni karmin.

Još jedan seksi, mladalački Chanel autfit nosila je Tatiana Korsakova – crop top u funkciji blejzera i crnu mini-suknju, kao i vanity torbicu, koja postaje sve popularnija.

Klasičan Chanel kostim od svetloplavog tvida bio je izbor Charlotte Casiraghi, plemkinje iz Monaka, koja ga je dopunila Mary Jane baletankama.

Lorde se opredelila za malu crnu haljinu, koju je dopunila aksesoarima.

Sofia Coppola pozirala je sa svojim ćerkama u pastelnim kreacijama.
Kirsten Dunst izgledala je elegantno u all black autfitu, koji je pratio njenu figuru.
Glumica Marion Cotillard je poput mnogih gostiju odabrala svetloplavu nijansu i preppy matching set od tvida.
Gracie Abrams je nosila lepršavu malu belu haljinu sa štrasom, uz crne slingback cipele.
Giorgio Armani Privé zavođenje crnom bojom
Po prvi put u dve decenije predstavljanja haute couture kolekcija, Giorgio Armani nije fizički prisustvovao reviji. Uprkos njegovom odsustvu iz Palais de Tokyo, gde je kolekcija prikazana na pisti, dizajnerov uticaj bio je snažno prisutan, što svedoči o njegovoj trajnoj viziji i pedantnoj kontroli.
Cenjeni dizajner, koji se oporavljao od blaže bolesti u svojoj rezidenciji u Milanu, pomno je nadgledao svaki aspekt revije. Kolekcija, naslovljena Noir Séduisant, nosi neizbrisiv pečat njegove estetike.
Noir Séduisant bila je omaž dubokoj eleganciji crne boje, nijanse koja je sinonim za Armanijevu večernju garderobu. Siluete su bile obeležene vitkim i suptilno strogo definisanim linijama, osmišljenim da se kreću s diskretnim sjajem.

Tkanine su bile bogato ukrašene šljokicama, složenim cvetnim aplikacijama, nežnim kristalnim nitnama i sofisticiranim somotom. U eri u kojoj modna industrija sve više ceni promišljen dizajn i vanvremensku nosivost, Armanijev dosledni stil ostaje duboko uticajan.

Njegova nepokolebljiva disciplina i pažnja prema detaljima učvrstili su ga na poziciji dizajnera čija načela modni svet i dalje prihvata i ceni.
Fotografije: instagram chanelofficial; ABACA / Abaca Press / Profimedia; JM HAEDRICH / Sipa Press / Profimedia; instagram lorde; Thomas SAMSON / AFP / Profimedia