Oscar Isaak na Filmskom festivalu u Veneciji izgleda bolje nego ikada – toliko da je zaslužio da zastanemo i uživamo u njegovim perfektnim modnim izdanjima.
Glumac je definitivno najbolje obučen muškarac Bijenala, a pokazuje nam da „odelo ipak čini čoveka“, u smislu da odgovarajući stajling zaista može da istakne posebnu harizmu kojom Isaak nesumnjivo zrači.
Generalno, Oscar Isaak rado preuzima modne rizike, pa smo ga na crvenom tepihu viđali čak i u suknjama, ali u Veneciji se njegov stilsta, Matthew Henson, ipak opredelio za elegantniji pristup – sa modernim, svežim i nimalo dosadnim pomakom.
Oscar Isaak u tri besprekorna autfita
Za premijeru filma Frankenstein, Oscar je nosio Celine, u crno-beloj kombinaciji koja nimalo nije bila dosadna. Trendi dezen sezone – tufnice – pojavio se suptilno, na njegovoj košulji, upotpunjen smokingom sa crnim reverima i besprekorno krojenim pantalonama. Elegantno, ali sa dozom ležernosti i bezbrižnosti, što je uvek dobitna kombinacija.

Ispred hotela Excelsior u Veneciji, Oscar je izgledao muževno i seksi u kombinaciji tamne, robusne košulje i pantalona široke forme. Pomalo western, ali ipak elegantno – zaokruženo kožnim aksesoarima.

Glumac je stigao na festival noseći savršeno krojene farmerke, besprekornu belu majicu i braon sako. Njegovi aksesoari bili su podjednako luksuzni. Nosio je Celine mokasine, zlatnu narukvicu i Fellini sunčane naočare iz Jacques Marie Mage kolekcije.

Inače, Oscar Isaak u Veneciji promoviše dva filma. Dugo očekivani Frankenstein Guillerma del Tora prikazan je ovog vikenda uz podršku Netflixa i dobuo je ovacije u trajanju od 13 minuta, što je jedan od najentuzijastičnijih odgovora publike tokom 82. izdanja festivala.
Tokom dugih ovacija, režiser je mahao publici i razmenio više zagrljaja sa Elordijem i Isaacom. Vidno emotivni Elordi dobio je i poljubac u obraz od Isaaca dok su se grlili, a Elordi je naslonio bradu na Isaacovu glavu.
Drugi Isaakov film u Veneciji je drama Hand of Dante, koja ima svetsku premijeru van konkurencije 3. septembra, a prati paralelne živote dva umetnika. Dugo pripremano delo režisera Juliana Schnabela zasnovano je na istoimenoj knjizi Nicka Toschesa, koja spaja kriminal sa književnom intrigom.
Hand of Dante prati život lika koji potiče iz porodice njujorških gangstera iz Nju Džerzija. Kada se u Vatikanskoj biblioteci pronađe rukom pisani rukopis Danteove poeme „Božanstvena komedija“ i putuje od sveštenika do mafijaškog šefa u Njujorku, njemu je zatraženo da potvrdi njegovu autentičnost. Zatim, poput Dantea, on kreće na svoje putovanje i u filmu postaje „reinkarnacija“ pesnika iz 14. veka iz Toskane.

Foto: Dave Bedrosian/Geisler-Fotopress, Geisler-Fotopress GmbH / Alamy / Profimedia; Manuele Mangiarotti / ipa-agency.net / IPA / Profimedia; Matteo Chinellato / ipa-agency.net / PA Images / Profimedia