Porodica danas ima mnogo značenja, ali ono što je neprolazno, univerzalno i dragoceno jeste poverenje, ljubav i bliskost koja se rađa kada brinemo jedni o drugima.
Proteklog vikenda imali smo priliku da to i osetimo – na Lidl Family Day druženju, koje nas je podsetilo koliko se zajedništvo isplati, u svakom smislu!
Povod za okupljanje bila je promocija prve međunarodne kampanje brenda pod okriljem novog slogana Lidl. Isplati se.
Ova kampanja ima plemeniti cilj: da potrošačima približi vrednosti koje Lidl gradi u 31 zemlji širom sveta.


Novi slogan nadilazi samo asocijaciju na povoljne cene, već oslikava bliskost sa potrošačima, zaposlenima i partnerima.
Takođe, simboliše pouzdanost, sigurnost i transparentnost poslovanja, uz poruku da se u životu uvek isplati ceniti prave vrednosti – što smo imali priliku i da vidimo na delu!

Šta znači „isplati se“?
Lidl je brend kom 12 miliona kupaca širom sveta svakodnevno veruje. Za izgradnju takvog poverenja, nije dovoljno samo biti pristupačan. Zato Lidl naše najbolje cene sa istinskim vrednostima: od svežine i kvaliteta do regionalnog porekla.

U sve to smo se uverili na Lidl Family Day druženju. Okupili smo se sa porodicama zaposlenih, influenserima i njihoviim mališanima – i proveli smo dan za pamćenje, koji nas je vratio nekim vrednostima često previđenim u modernom tempu života.
Domaćin je bio Slobodan Šarenac, a takođe smo se družili sa Milanom Maglovom, Ljubicom Tajević, Milom Vujisić, Jasminom Tarbuk, Majom Petrović, Aleksandrom Mirosavić…


Etno gazdinstvo Klendžos u selu Klenak dočekalo nas je u jesenjem bojama. Bili smo spremni za najlepšu porodičnu aktivnost – pripremu ručka u kojoj svako ima svoj zadatak, i odrasli i deca.

Ništa ne povezuje ljude kao hrana, a kada je svi zajedno spremamo, ona dobija posebnu čar – svaki zalogaj postaje još ukusniji.
Kad sve miriše na sveže spremljen ručak – isplati se! Kako uloženi trud, tako i usputno učenje o hrani i malim trikovima.


Nakon ručka, najmlađi su sa pažnjom slušali čitanje knjige Planeta Spelta i učili kako da prepoznaju kvalitetne namirnice, dok su stariji istraživali „Lidl pijacu“: kutak sa svežim voćem i povrćem i Nutri Score oznakama koje smo zajedno analizirali.

Treasure Hunt, porodična potraga za blagom, izazvala je najviše smeha. Trčali smo između drveća tražeći tragove, rešavali zadatke i otkrivali skrivena mesta imanja za koja ranije nismo znali.


Na kraju dana, svaka porodica ponela je mali poklon – korpu sa zdravim namirnicama. Ali utisak je bio da je glavna vrednost već spakovana, a to je vreme provedeno zajedno.



Lidl poruka je jasna: isplati se ulagati u veze koje traju, u navike koje čine dobro i u trenutke koji se pamte.
Bilo da je u pitanju uživanje u malim trenucima koji se pamte, ukusna hrana za dušu, ili možda samo prilika da poklonimo osmeh sebi i onima koje volimo, Lidl je uvek tu – da postane deo naše porodice.
Radovati se svežini i slaviti život – isplati se!
Fotografije: Dušan Petković