Dirljiva Jacquemus kampanja nas podseća šta je u modi najvažnije
Emocija! Priča!

Povezano
Modna kuća Jacquemus sa razlogom raste, jer nas svake sezone nasmeje, razneži i jednostavno oduševi svojim pametnim, maštovitim kampanjama. Od marketinškog tima brenda se uvek mnogo očekuje, ali oni baš nikada ne razočaraju.
Simone Porte Jacquemus nikada nije zaboravio na činjenicu da je moda fantazija, sačinjena od priča i emocija – pa je najvažnije da svoje buduće kupce inspiriše da nešto osete, da se povežu sa proizvodom na dimenziji koja seže dalje od puke estetike.
Zapravo, sve njegove kampanje su duboko ljudske – fokusiraju se na one male duhovitosti i nesavršenosti koje nas čine autentičnim i neponovljivim bićima.
Tako je njegovo predstavljanje nove torbe, nazvane Le Valérie po njegovoj mami, koja je preminula, već odjeknulo snažno na društvenim mrežama.
Evo kako se ova kampanja izdvaja od svega na tržištu.
Jacquemus Le Valérie: Torba koju želimo da kupimo zbog emocija
Torba Le Valérie – ključni komad sezone za brend – pojavljuje se u kampanji nakon što je prvi put predstavljena na reviji Le Paysan, a inspirisana je Simonovom majkom.
Novi aksesoar brenda predstavlja emotivno proširenje univerzuma koji je stvoren u toj kolekciji: detinjstvo na jugu Francuske, seoski ambijent, spor tempo ruralnog života i poezija svakodnevnice.
U kampanji nastupa Charlotte Lebon, francuska glumica koju smo zavoleli u seriji The White Lotus. U Jacquemus kampanji, ona koristi svoje veštine improvizacije u nizu kratkih filmova koji je prikazuju kako pravi smešne grimase dok stavlja ruž za usne, slučajno kači kaiš torbe za kvaku vrata ili trči u toalet.

Torba Le Valérie spaja dva estetska pravca koja su godinama koegzistirala u Jacquemus univerzumu: modernu sofisticiranost i stalnu nostalgiju. Zadržava siluetu klasične gradske torbe, dok istovremeno odiše duhom jednostavnosti – izgleda kao da je neko oblikovao kožu rukama, bez industrijske obrade.
Torba nasleđuje skulpturalni prsten Bambole – inspirisan arhitekturom vile Casa Malaparte na Kapriju u kojoj je održana čuvena revija brenda – ali ga reinterpretira u nežnijem, ženstvenijem ključu.

„Istovremeno zrela i razigrana, Le Valérie je lična oda Simonovoj majci i prirodno proširenje tema kolekcije Le Paysan – porodice, sećanja i nasleđa“, saopštili su iz brenda.
Ova dualnost nije namenjena da privuče pažnju: ona je suština brenda Jacquemus. Najličniji komadi kuće nikada se ne prikazuju kao relikti, već kao živi predmeti koji se mogu koristiti bez komplikacija.
Zato, pored torbe, lansirali su i male, neočekivane „dragulje“: seriju kožnih privezaka. Paradajz, voće, minimalni elementi koji podsećaju na korene dizajnera – jer potiče iz porodice koja je obrađivala zemlju, prodavala proizvode i ispunjavala život malim, srdačnim gestovima.


Na taj način, Jacquemus nudi predmet koji je istovremeno intiman, elegantan i svakodnevni. Torba dizajnirana da bude centralni komad, ali i da vas prati u svakodnevnom životu.
Le Valérie je prenosivi zagrljaj sećanja na Simonovu majku i sve što ona predstavlja u oblikovanju njegovog imaginarnog sveta.
„Moja majka je bila veoma topla, ali i pomalo detinjasta u načinu na koji je nosila velike pantalone ili bakine haljine. Bez novca, izgledala je vrlo posebno i umetnički. Nije bila ‘francuski chic’. Bila je previše nasmejana za to, sa sjajnim očima i blistavom ličnošću. Kada sam imao 19 godina i studirao u modnoj školi u Parizu, osećao sam se izgubljeno. Nisam znao šta radim. Mesec dana kasnije, moja majka je preminula. Na sahrani sam rekao baki da se vraćam u Pariz. Tačno sam znao šta želim da radim. Moj brend će nositi devojačko prezime moje majke, Jacquemus, i biće dizajniran za devojku kakva je moja majka bila. Moja majka je umrla, bez ikakvog razloga, sa 42 godine. Shvatio sam da sve može da stane sutra. Rekao sam sebi: ‘Moraš da živiš svoj život.’ Sada mogu da budem srećan zbog toga. Nikada nisam tužan. Ne opsedam se da budem najbolji ili najveći. Samo želim da ostanem slobodan“, rekao je dizajner.
Foto: instagram jacquemus; jacquemus.com
