Povezano
Dvadeset i sedam godina nakon što je Vivienne Westwood predstavila svoj prvi parfem, olfaktornu provokaciju koja je nosila isto ime kao i ženski prostor iz snova, Boudoir se vraća, jači, moderniji, ali i dalje neuporedivo u stilu legendarne dizajnerke.
Kada je Boudoir lansiran 1998. godine, bio je sve samo ne običan parfem. Kreirao ga je priznati parfimer Martin Gras, dok ga je Westwood opisivala kao miris žene koja zna šta želi, ali ne mora to da izgovori naglas. Note aldehida, karanfila, duvana, vanile i sandalovine stapale su se u senzualan, gotovo opojan trag, besramno ženstven i izazovan.

Originalni Boudoir ubrzo je postao deo kulturne mitologije: simbol britanskog punk-luksuza i ženskog identiteta u eri koja je slavila teatralnost i preterivanje. Godinama van proizvodnje, parfem je postao kolekcionarski predmet i predmet fascinacije modne i parfemske zajednice širom sveta.
Nova era Boudoira, Vivienne Westwood
U oktobru 2025. Vivienne Westwood je najavila povratak ovog kultnog mirisa. Novi Boudoir predstavlja „reawakening”; ponovno buđenje ikone u skladu sa savremenim vremenom.
Dok je original bio „sladak, intenzivno cvetni i gotovo skandalozan”, nova verzija zadržava njegov DNK: aldehidi su i dalje prisutni, kontrasti karanfila, vanile i duvana su osveženi, a miris je sada pročišćen u modernijoj interpretaciji.
Brend ga opisuje kao „intimniji, transparentniji, ali i dalje misteriozan”.

Za one koji su odrastali uz original, ovo izdanje je omaž uspomeni i kulturi koja je oblikovala modu krajem devedesetih. Za nove generacije, Boudoir je prilika da osete duh Vivienne Westwood: bunt, eleganciju i slobodu pretočenu u kap parfema, dok istovremeno osvajaju nova čula i emocije.
Foto: Instagram – viviennewestwood

