Jer mi želimo sve iz Hortus Deliciarum ekskluzivne kolekcije
Ovaj članak bi se mogao nazvati i „Alessandro Michele i njegove fantastične zveri i gde ih naći?“, a odgovor na ovo izmišljeno pitanje leži u Parizu. Naime, Gucci je tamo pre nekoliko dana uradio dve stvari: predstavio svoju prvu liniju ekskluzivnog nakita za vreme Nedelje visoke mode, a druga je da na Place Vendôme otvorio svoj prvi butik posvećen samo nakitu.
Alessandro je inspiraciju našao u arhetipskim simbolima modne kuće i nazvao kolekciju Hortus Deliciarum. Ona je podeljena u tri sveta: Animal Kingdom, Hearts & Arrows, i Solitaires, i obuhvata preko 200 komada.
Prvi svet je posvećen životinjama koje su česte u mitologiji kao što su tigar, pčela i zmija, a koji su uklopljeni u kamenje boje duge. Drugi je potpuno okrenut simbolima večne ljubavi: Kupidonove strele, krstovi, srca i romantična raspeća. Treći je posvećen komadima sa jednim kamenom, uglavnom prstenju, koji ima i svoje spiritualno značenje jer je svaki kamen biran prema moći koju poseduje po lunarnom kalendaru.
Ali to nije sve. U skladu sa poslovnom politikom modnog giganta Kering, koji poseduje Gucci, svo zlato, metali i drago kamenje iz ove kolekcije, imaju sertifikat koji garantuje da su ovi elementi proizvedeni na etički i odgovoran način. To znači da se zlato kopa iz malih rudnika koji su direktno finansirani od prodaje ovih komada, i da nijedan dijamant nije „krvav“.
A ko bi bio bolja osoba za predstavljanje ove kolekcije od Florence Welch? Alessandro je odlučio da se upravo ona poveže sa ovom kolekcijom i da peva na otvaranju butika na Place Vendôme. A match made in heaven!