Ako smo išta naučili u modernom dobu jeste da tepih više ne bi trebalo da posmatramo isključivo kao podnu oblogu. Danas je izbor tepiha komplikovaniji nego ikada, a neke kompanije se trude da sve to podignu na još viši nivo. cc-tapis je brend koji je uveliko uticao na porast interesovanja za dizajnirane tepihe i upravo su njihove legendarne saradnje sa najboljim dizajnerima sveta dovele do toga da na svoje imaginarne spiskove kupovine za kuću dodamo i te neverovatne kreacije. Bilo bi fer reći da zahvaljujući njihovim naporima kategorija tepiha samo što nije prešla u polje primenjene umetnosti! Zato i ne čudi što nova kampanja za 2020. godinu Spectrum ostavlja bez daha! Kampanja je fokisirana na podvlačenje veze između boja, nameštaja i samog prostora, tu je još i svetlo čija je uloga da dodatno naglasi korišćenu paletu boja. Što se same kolekcije tiče, ona je to die for! Svoj potpis u ovom krugu na tepihe su stavili: Martino Gamper, Patricia Urquiola, david/nicolas, Germans Ermicš, Maartin de Ceulaer i Studiopepe.
Set se sastoji od nekoliko prostorija koje su zajedničkim snagama osmislili i izgradili studio Milo i Motel 409, njihova ideja bila je da povežu tepihe sa jednobonjim sobama u kojima raspoloženje diktira difuzno svetlo. Ovoga puta kampanja je različita utoliko što sami produkti nisu centar fotografija, to su zapravo manekeni kao ljudski element koji ovim savršenim kombinacijama daje živost. Oni su ti koji stvaraju stajlinge i prilagođavaju tepihe svojim kućama, na taj način od njih stvarajući udobne domove.
Ne možemo da odlučimo da li ova cc-tapis kampanja više deluje kao disko koji bismo voleli da posetimo, ili kao vrhunski modni editorijal kog se ne bi postidelo nijedno septembarsko izdanje?! Bilo kako bilo, mislimo da ćemo svi posle ovih fotografija drugačije početi da gledamo na stare dobre tepihe i početi da više cenimo činjenicu koliko oni mogu da oblikuju prostor u kome svakodnevno boravimo.