Art enterijer koji će vas naterati da razmislite o igri formi i boja i u svom domu
Nazovite nas radoznalim, ali zauvek će nam biti zanimljivo da zavirujemo u tuđe domove i kancelarije. Postoji nešto beskrajno fascinatno u različitim načinima na koji kreativci organizuju svoje prostore i to je uvek dobra prilika da naučimo nešto, kao i da dodatno oplemenimo svoj život. To dobro znaju Ted Vadakan i Angie Myung, osnivači kultne concept radnje u Los Anđelesu POKETO. Oni su ovog meseca izdali fantastičnu knjigu “Creative Spaces” u kojoj su nam u slikama pokazali kako živi i radi preko dvadeset ličnosti koje su zaintrigirale njihovu maštu, a lista broji dizajnere, arhitekte, umetnike, muzičare i kuvare. Mahom su to zanimljivi ljudi sa stalnom adresom u Los Anđelesu.
Zahvaljujući izdavačkoj kući Chronicle Books, vodimo vas u jedan od prostora predstavljen u knjizi.
Adi Goodrich & Sean Pecknold
Adi i Sean su skladan par čiji se poslovni i privatni život prepliću na nekoliko nivoa. Ona je dizajnerka i kreativna direktorka čiji rad se pretežno vrti oko advertajzing kampanja i muzičkih spotova, a često na tim projektima sarađuje sa Seanom koji je kamerman i animator, što je na kraju dovelo do toga da zajedno pokrenu studio Sing-Sing. Njihova kuća nalazi se u tihoj ulici u kvartu Atwater Village, predgrađu Los Anđelesa u blizini auto-puta.
Pažnju privlače detalji kao što je ručno ispisan citat o umetnosti “Oboje verujemo da je marljivi rad nešto najbolje čime se možete voditi u životu, jer šta nam drugo preostaje?”, kaže Adi.
“Jako je važno da imate radove svojih prijatelja na zidovima, na taj način su vam uvek blizu”, objašnjavaju izbor umetnina u svom domu. Njihov ukus je sličan i poštuju umetnike kao što su Yuri Norstein, Mary Blair, Ettore Sottsass, Pul Klee, Henri Matisse, Jim Henson, Andrei Tarkovsky, Akira Kurosawa, Josef i Anni Albers i Ellsworth Kelly. “Volim da mislim da su umetnici iz prošlosti na neki način povezani sa nama, oni su naši preci. Ti ljudi su popločali naš put pokazujući nam šta zaista znači biti umetnik”, dodaje Adi.
U njihovoj kući zastupljeno je dosta boja i različitih elemenata koji na prvi pogled nemaju veze, ali kasnije uviđate promišljene vizuelne kompozicije boja i formi. Na primer, buket cveća nalazi se u vazi koju je Adi izradila, dok je iznad nje venac od isečenih geometrijskih oblika u osnovnim bojama. Slika na koju su posebno ponosni je originalno pravljena za spot brend Fleet Foxes “Third of May / Ōdaigahara”, stvorena manipulisanjem boje pomoću kompresovanog vazduha. “Nama deluje kao da je naslikan oblik i boja snova, tako da smo je smestili u spavaću sobu, iznad kreveta”, zaključuje Adi.