Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

autor BURO.
lindex square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/10/lindex_cover.jpg

Imamo za vas jedno direktno pitanje: kada ste poslednji put uradili samopregled grudi? Da li ste ikada?

Znamo, ozbiljno zadiremo u vašu intimu, ali ovo pitanje je od izuzetne važnosti kad imamo u vidu da je rak dojke izlečiva bolest, dok se u našem regionu javlja problem kasnog dijagnostikovanja jer pacijenti odlažu odlazak kod doktora do poslednjeg trenutka. Da li smo i sami krivi za isto? Moramo priznati. Skloni smo da potiskujemo i uporno zaturamo probleme čekajući da se nekako sami srede… Ne mislimo da je moguće istog trenutka raskrstiti sa tom lošom praksom, ali kada je naše zdravlje u pitanju tu zaista nema mesta za takvo neodgovorno ponašanje.

Pre nekoliko dana, naš tim je prisustvovao sjajnom panelu u Rezidenciji Ambasadora Švedske, u kome su učestvovali Nj.E. Jan Lundin, ambasador Švedske u Srbiji, dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Petar Radlović, načelnik ginekologije Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

 

Povod okupljanja i ovog razgovora bilo je obeležavanje pet godina od pokretanje PINK kampanje čiji je cilj borba protiv karcinoma dojke, a ovom prilikom predstavljeni su rezultati dosadašnjih napora, kao i težnje za budućnost ove saradnje koja je već prerasla u lepu tradiciju.

„Nakon dosadašnjih uspešnih Lindex Pink donatorskih kampanja, sa velikim ponosom možemo da kažemo da smo ostvarili pozitivan pomak i da su naše aktivnosti, zajedno sa posvećenim kupcima, donele dobre rezultate. Snažnom medijskom kampanjom doprineli smo široj medijskoj vidljivosti teme oboljevanja od karcinoma dojke i to je rezultiralo većim brojem preventivnih pregleda što su potvrdili predstavnici Instituta na današnjem panelu. Ohrabreni dosadašnjim rezultatima nastavićemo da idemo dalje u ovom velikom cilju “, osvrnula se na minule napore Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka u kompaniji Triple Jump Group, franšiznog partnera Lindex-a u Srbiji.

 

 

U periodu od 11. do 24. oktobra, Lindex će donirati 10 posto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja „v i žene“ Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije

 

 

Panelisti su izneli ohrabrujuće podatke da se lagano povećava svest društva što je rezultovalo sve većem broju slučajeva kada je ova bolest otkrivena u početnoj fazi. Takođe, budući da kompanija Lindex svake godine u određenom periodu odvaja 10% od ukupnog prihoda od prodaje asortimana sa odeljenja veš i ženska konfekcija i poklanja ga Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, prikupljena su značajna sredstva kojima je učinjeno da se uslovi lečenja poboljšaju na Insitutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Konkretno, adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije i nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema. Ambasador Nj.E. Jan Lundin je govorio o razlozima zbog kojih snažno podržava kampanju, deleći informacije iz Švedske, kao odličnog primera društva koje je upravo medijskim kampanjama ostvarilo trenutni nivo u kome se kancer otkriva u najranijoj fazi.

 

Ovakve akcije su od izuzetnog značaja za širu medijsku vidljivost ove teme, koja doprinosti edukaciji javnosti i ističe činjenicu koju ne možemo dovoljno istaći, a to je da je prevencija ključ borbe protiv karcinoma dojke. Lindex je kompanija u kojoj se sve radi za žene, uključujući generacije koje dolaze, u skladu sa osnovnim principima održivog razvoja. Transparentno poslovanje je ključ njihovog uspeha i zasnovano je na tri oblasti delovanja – osnaživanju žena, preduzimanju akcija za očuvanje prirode i poštovanju ljudskih prava.

Podržavamo i navijamo za što više ovako plemenitih akcija u budućnosti.