Luksuzni sportski komadi padaju sa prvog mesta
Ne treba da budete modni znalac pa da bez ikakve sumnje možete da tvrdite da smo dostigli vrhunac opsesije trendovima iz devedesetih i prve polovine dvehiljaditih, kao i to da je logomanija na jednom od prvih mesta. Luksuzni sportski komadi su prvo na šta pomislite kada se spomene ova reč? Razmislite ponovo. Iako su brendirani duksevi sa kapuljačom na sve strane, oni koji malo bolje (i više) znaju prešli su na novi nivo igrice: torbe prekrivene štampanim logom. Pripišite ovo trenutnoj opsesiji buržoaskim šikom i kombinovanju retro trendova različitih dekada ali brendovi su ove sezone ponovo „oživeli“ i modele i logo-printove koji duže vreme nisu bili u prodaji. Rezultat? Ako imate od koga da uzmete vintage verziju, samo napred, savršeno će se uklopiti u ove nove.
Dizajnerske torbe su svakako investicija, nebitno kojim budžetom raspolažete, a po svemu sudeći, dobili smo dokaz da modeli sa tradicionalnim logom traju zauvek. Pored toga, ako već imate neku od ovih fantastičnih torbi, nema ničeg lošeg u tome ako malo želite da se pravite važni. Mali savet: ostatak outfita neka bude monohromatski (to ne znači i isključivo neutralan) da ne pređete u kategoriju karikature. Evo najpoželjnijih – we can dream, no? Pa makar i drugi krug.
Medium Folco, Celine
Medium Folco torba u Triomphe štampi je ultimativni (novi) retro komad. Iako je Hedijeva vizija uparuje sa zvonastim farmerkama i kulotama u stilu sedamdesetih, jednako dobro će izgledati i sa oversized farmerkama, uzanom rebrastom rolkom i vojničkim čizmama.
1955 Horsebit, Gucci
Alessandro Michele oslonio se na arhivu brenda kada je u prodaju pustio model 1955 Horsebit. Svi ikonični Gucci elementi su na broju: metalni detalj, logo print sa duplim G i silueta iz sedamdesetih učinili su ovaj model instant bestselerom (i jednim od naših najdražih).
Logo Pochette, Balenciaga
Oštre precizne linije torbe koju možete nositi i kao klač i na ramenu (na tankom zlatnom lancu, a šta je više retro i šik od toga?). Ovo je Balenciaga odgovor na ponovno oživljavanje heritage modela drugih marki – jasno i glasno daju na znanje da ni po čemu ne zaostaju.
TB-monogram Cross Body, Burberry
Redizajnirani novi logo + vintage linija = nova it torba. Prepustite Tisciju da pogodi žicu brenda sa istorijom ali na potpuno nov način i u novim bojama. Ovo je definitivno najdinamičniji logo od svih i potpuno nam je jasno zašto su trendseteri poludeli za ovom novom energijom.