Prošlo je malo manje od dve godine od pokretanja Rihannine modne linije, a stigla je vest iz Pariza da su se LVMH grupa i Rihanna dogovorili da ugase Fenty liniju. Fenty je prva modna linija koju je LVMH rešio da podrži od nule, još od 1987. kada su podržali Christian Lacroix, što će reći da se ne događa baš često da nekome poklone svoje poverenje u ovoj meri, i pomalo je tužno čuti da se sve završilo tako brzo i neočekivano.
Ohrabreni saradnjom na Fenty makeup liniji koja je donela pola miliona dolara zarade samo u prvoj godini prodaje, LVMH je i njenu modnu liniju stavio kao jedan od inicijativa na koje će se posebno fokusirati i koji će biti dugogodišnji projekat. Ipak, realnost je drugačija od planova i izgleda da brend nikada nije uspeo da dosegne ono što je uspeo sa makeup linijom. Teksas mantili od 950$ i ostali komadi, nikada nisu privukli onoliko pažnje a posledično i zarade, i postali jednako važni na sceni kao što su pristupačni puderi, sjajevi, senke za oči.
Bilo je slatko ali očigledno i veoma kratko, i odluka ostaje pomalo iznenadna iako svakako ne i iznenađujuća. Ipak, to nas podseća da je sad već prilično izvesno da ćemo iz RiRi univerzuma dobiti sve moguće vesti sem onih kojima se najviše nadamo a to je: kada će konačno taj album??