Beyoncé i Jay Z zapalili su internet svojom prvom kampanjom za Tiffany, a izgleda da plamen i dalje gori. Ovo je prva kampanja u kojoj su njih dvoje zajednički učestvovali, ali posle ovakvog odjeka, sigurno ne i poslednja. Kampanja nosi naziv “About Love” a popularni par pozira ispred umetničkog dela iz 1982, slike Jean-Michela Basquiata, jednog od najuticajnijih umetnika XX veka, koje je povodom kampanje premijerno viđeno u javnosti.
Ovo je bio i prvi put u istoriji da se Tiffany dijamant, najveći žuti 200-karatni dijamant na svetu, našao u nekoj reklami. Kampanja je i svojevrstan omaž Audrey Hepburn, a film ”Doručak kod Tifanija” je poslužio kao stilska inspiracija. Ono što smo do sada nestrpljivo čekali jeste upravo da čujemo obradu pesme „Moon River“ koju je Audrey pevala u kultnom klasiku iz 1961. i koja je osvojila Oskara. Konačno je tu!
Kada je u pitanju Beyoncé, očekujemo samo najbolje, a ona nas baš svaki put upravo najboljim i počasti. Tako je, dakle, bilo i ovog puta. Queen B izvodi numeru ispred klavira u vili u Los Anđelesu koju su ona i Jay Z odabrali upravo za tu priliku. Razume se da se kroz kadrove provlače Tiffany & Co. komadi, ali brend je zapravo otišao dalje od suve estetike. Ono što je kruna kampanje je iznos od 2 miliona namenjen za stipendije za školovanje na crnačkim koledžima i univerzitetima.