Nova sezona donosi i nove vesti iz BURO. tima! Posle velikih uspeha platforme BURO. Adria i uvođenja inovativnih koncepata i sadržaja koji je svojim kvalitetom podigao značajno lestvicu kada su u pitanju mediji u regionu, vreme je za dodatno pojačanje iz biznis redova. Timu BURO. Srbija se na poziciji CEO pridružila Irena Trifunović.
Irena je poznata u svetu komunikacije i marketinga na Balkanu, budući da je više od decenije bila na čelu PR sektora kompanije Opel, gde je vodila i sektore marketinga za četiri tržišta u regionu. Upravo je ona bila prva dobitnica nagrade za najboljeg PR menadžera u auto-industriji u Srbiji 2019. godine. Pored toga Irena je vlasnica uspešnog privatnog biznisa, a ovog proleća je odlučila da napravi zaokret u karijeri i nastavi kao deo BURO. tima.
„BURO. se za tri godine postojanja nametnuo kao medij koji uvek nudi nešto novo i drugačije. To je platforma gde je kreativnost u prvom planu i jasno je da se radi o digitalnom lideru na našem tržištu. Zato mi je bilo izuzetno zadovoljstvo da se pridružim talantovanom timu i da sada zajedničkim snagama proširimo polje delovanja i da donesemo inovacije kako u segmentu sadržaja, tako i u poslovanju. Nastavićemo bez kompromisa da pomeramo granice, a čitaoce, kao i naše poslovne partnere u narednom periodu očekuju mnoga lepa izenenađenja“, rekla nam je Irena o poslovnim planovima.