Lego je naširoko poznat kao brend koji svakom novom kampanjom uspe da ode korak dalje, da iznenadi, digne lestvicu očekivanja i ta očekivanja svaki put opravda. Reč je o brendu koji veruje da je samo najbolje dovoljno dobro i koji ostaje veran svojim vrednostima decenijama unazad, nastojeći da svojim angažmanom inspiriše i pomogne deci da budu graditelji budućnosti. Novom kampanjom im pomažu da se izbore sa emocijama kroz igru.
Svi na određeni način osećamo i percipiramo svet oko sebe, ali deca, sa ograničenim vokabularom u poređenju sa odraslima, imaju ograničen skup reči kojima svoje emocije mogu da iskažu. Stoga je Lego odlučio da napravi jednu kreativnu aktivnost kojom će pomoći deci da ujedno razviju svoj vokabular i podele svoja osećanja sa drugima tako što će ih doslovno izgraditi uz pomoć njihovih kocki.
Sledeći korak je izgradnja konkretnog osećaja – korišćenjem Lego kocki i naravno da nema podele na ispravan i pogrešan način. Brend ohrabruje roditelje da puste decu da svoje emocije izgrade sami, kao i da svoje kreacije naposletku obrazlože. Tegla je zapravo simbol razgovora i može da posluži kao sigurno mesto za dijalog i zeleno svetlo za apsolutno svaku emociju, a iako je namenjena deci, ova kreativna aktivnost je sjajan alat za prepoznavanje i nošenje sa emocijama nevezano za uzrast.