Da li ste nekada probali onu igricu, gde kad uđete u knjižaru knjige ne okrećete, niti bacate pogled na stranice u pokušaju da se odlučite na kupovinu po stilu pisanja. Ne, u ovoj igri jedino što se računa jeste prednja strana korica. S vremena na vreme umem sebi da priredim tu zabavu, pa kad me u knjižari pitaju jel mi treba pomoć, sasvim iskreno odgovorim: „samo gledam“. I to je ono što radim, po vizualu biram štivo koje ću čitati. I znate šta? Često ume da se dogodi da to bude pun pogodak. Realno, ima logike, ukoliko se pažnja obrati na to da dizajn bude uravnotežen, dobar, privlačan i funkcionalan, velike su šanse da i roman deli isti takav opis. Za dobar dizajn potrebno je promišljanje, talenat, vizuelna pismenost i napredno vladanje aktuelnim trendovima. I kad to tako postavimo, „ne sudi po ambalaži“ pada u vodu.
Bikicki vinarija nalazi se na Fruškoj Gori i vrlo brzo je privukla pažnju kako stručne javnosti, tako i svih nas koji uživamo u dobrim ukusima i aromama. Njihova vina podrazumevaju minimum intervencije, imena su dobila po članovima porodice, pa svoje vino ima i zlatni retriver Pinotte. Ono po čemu su prepoznatljivi jeste dizajn etiketa na kojima su apstraktno uklopljeni grafički motivi. Dizajn potpisuju Braća Burazeri, Nikola i Nenad Radojčić. Bikicki je ove godine na tržište vrlo posebno vino, radi se o Tramincu Moma (nazvano prema imenu oca Đorđa Bikickog, vlasnika vinarije), koje stiže u prelepoj keramičkoj boci sa šarenim ispisom. Svaka boca je numerisana, a ima ih ukupno 1412. Realno, posle uživanja u blago maceriranom traminacu punog ukusa, flaša vam može poslužiti i kao fina vaza za cveće, ili svećnjak. Win-win!