Ma koliko godina da imate, sigurno kada otvarate kesicu omiljenog slatkiša, bilo da ste u prevozu, na poslu ili u parkiću sa detetom, uvek postoji ta jedna boja M&M’S bombonice koju prvo uzmete. Ona zbog koje želite prvi da uronite ruku u kesicu i izvučete baš nju. Zašto ste skloni baš ovoj jednoj bombonici i šta ta boja govori o vama, ne možemo da znamo, ali ono što sa sigurnošću možemo da tvrdimo je da svaka od bombonica ima svoj karakter i da je on baš možda razlog zašto pripadate klanu određene boje! Svaka od njih tačno zna šta voli, šta želi i zrači jedinstvenom energijom. A nova vest i iznenađenje za sve ljubitelje ljubičaste boje je da se slatkoj posadi pridružuje i bombonica u ovoj boji.
Šta se krije iza te šarene žurke u kesici?
Naime, M&M’S je već dugo posvećen stvaranju šarene zabave za sve, a zabava je najmoćniji način da pomognemo ljudima da osete da pripadaju baš tom mestu gde se nalaze. Ove bombonice postoje već više od 80 godina, a upotrebom novih oblika i veličina brend ima za cilj da „poveća osećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom sveta do 2025. godine“. Kompanija Mars posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je deo organizacije UN Women).
„…Oni su samo slatkiši“, pomislićete, ali da bismo menjali svet potrebno je da krenemo od najsitnijih stvari, veličine, pa recimo jedne bombonice!