U novonastaloj situaciji svi se na svoj način vraćamo prirodi, od prepuštanja fugu principu, do konkretnog bega u unutrašnjost. Ovaj globalni trend u promeni načina života ostavlja svoj trag i u svim drugim segmentima, tako da smo svedoci totalne promene palete boja kada je dizajn u pitanju. Nijanse koje su direktno pozamljene iz prirode sada su one koje nas najviše privlače. Upravo takvi tonovi imaju za cilj da nas inspirišu, smire i uteše. Paleta koja dominira sadrži narandžastu, bež, zelenu i nijansu između braon i sive. Narandžasta boja je bliža terakoti, klasična bež zamenjena je bojom žita posle žetve, zelena boja je nalik boji zelene masline, dok je boja taupe ove sezone bliža sivoj i to njenoj toplijoj varijanti.
Ova paleta je potpuni opozit jarkim, agresivnim bojama kakve smo imali prilike da vidimo na trendi listama prethodnih godina. Jednostavno, živimo u trenutku u kom je sve neizvesno i nesigurno, pa je vraćanje poznatom nešto što bar na metafizičkom nivou može malo da nas ušuška. Mnogobrojna istraživanja pokazuju da boravak napolju u prirodi ima regenerišući efekat i na telo i na um. Po tom ključu, kada se u okružite predmetima u bojama koje su direktno inspirisane pojavama iz prirode možete osetiti njihovu blagodet i lakše se izboriti sa izazovima koji vrebaju sa svih strana.
Dizajn trendovi kao što je uvođenje drugačijih, više organskih formi i doslovno vraćanje u praistoriju otvorili su prostor za ovakve bogate, zemljane tonove, a oni će u narednim sezonama tek zauzeti vodeće mesto. Budući da kupci sve ređe biraju autentične nijanse koje nisu sezonske. Narandžasta boja će otići dalje ka bojama minerala. Maslinastoj se prognozira svetla budućnost, agencije koje se bave predviđanjem trendova tvrde da će upravo ta boja preuzeti primat. Uz sve rasprostranjeniji trend da se u bojenju tkanina izbegavaju hemijska sredstva i da se farbanje vratilo na tradicionalne prirodne tehnike očekujte da će boje lagano izgubiti sintetička svojstva.
Da, to znači da se lagano rastajemo sa millenial pink nijansom (koja je dobila mrvu crne i sada deluje prirodnije) i da će trendi komadi kako u modi tako i u dizajnu pripadati paleti koja deluje klasično i večno pošto će kupci u post-Covid 19 eri više razmišljati o tome koliko nešto plaćaju i koliko će taj artikal moći da iskoriste. Jer, ne samo da su naša osećanja uzdrmana, već se očekuje i podrhtvanje ekonomskog sistema. Zemljani tonovi samo su jedan od načina da se na neki način uhvatimo za čvrsto tlo. Takođe, oni su lakši za kombinovanje, pa tako ne moramo obnoviti kompletan garderober, već samo pametnije uklapati modne komade. Nekada se pričalo o “oblačenju za uspeh” u ovom trenutku izgleda da nam je svima potrebnije “oblačenje za duševni mir”.