Ako je suditi po ekspanziji Soho House koncepta na globalnom nivou, veliki hotelski lanci imaju o čemu da razmišljaju, ali i da se zabrinu. Kul hotel koncipiran kao privatni klub otvoren 1995. godine prvo je bio vest iz rubrike zanimljivosti, ali ove jeseni sa 24 hotela širom sveta se selimo u sekciju biznis i to ozbiljan!
Novi hotel otvoren je u Hong Kongu čime ovaj brend nastavlja svoje širenje u Aziji, ovo je drugi hotel po redu na ovom kontinentu, a po prvi put je tu i coworking koncept (još uvek je u izradi, otvaranje je najavjeno za 2020. godinu) koji je do sada postojao samo u Londonu, a ovaj će se prostirati na čak devet spratova!
Očekivano kod enterijera nema iznenađenja, tu je odličan dizajn na kakav su nas navikli: paleta koja se vrti oko boja dragog kamenja, puno drvo tamne boje i promišljena igra teksturama. Ipak, novi hotel je vrlo poseban po svojoj kolekciji umetnina. Kate Bryan koja je odgovorna za hotelske art kolekcije potrudila se da složi zbirku koja broji preko 100 radova lokalnih umetnika, tu su neka poznata imena kao što su Lee Kit i Tsang Kin, ali i oni koji tek obećavaju kao što je Firenze Lai.
Autentičnost se očitava i na meniju restorana u sklopu ovog Soho House-a. Uz klasične italijanske specijalitete kakve stalni gosti očekuju, na jelovnike su dodati siu mei i dim sum. Pool Room je inspirisan sedamdesetim godinama gde su gostima na raspolaganju udobne ležaljke od ratana, kao i swim-up bar. Za one koji žele da ostanu fit tu je ogromna Soho Active teretana opremljena svim potrebnim spravama. Ako planirate putovanje, prvi korak je da aplicirate za članstvo. Ali imajte na umu da je potražnja velika i da pravo prvenstva imaju gosti koji rade u kreativnim industrijama.