Ako vam se učinilo da u poslednje vreme dosta pišemo o enterijerima poslovnih prostora, ne varate se. Ta grana je i pre pandemije počela sa svojom tranzicijom, koju je sada dodatno ubrzao i neočekivani WFH koncept. I zaposleni i nadređeni razmišljaju o novim oblicima organizacije posla zahvaljujući kojim će podići produktivnost, ukiniti nepotrebne procedure, ali i uživati u radi što više nije zanemarljiva stavka. Najjednostavnije rečeno, srećan zaposlen je dobar zaposlen, i kompanije čine sve što je u njihovoj moći kako bi obezbedile adekvatne uslove za sve. Jedna od prvih stavki na tom spisku jeste dizajn samih kancelarija, koje sada izgledaju fantastično i obavezno sadrže i prostor koji zaposleni mogu koristiti da se na kratko odmore i resetuju misli. Zato vas danas vodimo u jednu baš takvu kancelariju, kompanija TX Services je ogranak najveće švajcarske medijske kompanije TX Group, a njihov novi ofis nalazi se na Novom Beogradu i prostore se na 2.000 kvadratnih metara.
Za dizajn bio je zadužen jedan od najpoznatijih domaćih biroa Antipod, a njihov proces rada na projektu počinje sa service design radionicom sa klijentom, odnosno zaposlenima. Tako su učinili i u ovom slučaju kako bi saznali odgovore kako bi zaposlenima mogao da izgleda idealan radni dan i kako bi proučili njihove navike na osnovu kojih su osmislili i projektovali prostor.