Iako magazini često svrstavaju Ganni među brendove koji su novi, istina je da ovaj brend postoji već deceniju (nadamo se da ste već pročitali priču o njima). No, u poslednje vreme brend je stekao pravu malu armiju Ganni devojaka i marka iz Kopenhagena je “eskplodirala” na mrežama. Između ostalih, u obožavateljke se ubrajaju Gigi Hadid, Beyoncé i Rihanna. Bračni par Nicolaj i Ditte Reffstrup odgovorni su za taj vrtoglavi uspon, oni su u svom radu inspirisani realnim devojkama iz Kopenhagena za koje tvrde da nikada ne bi obule štikle uz haljinu na preklop i da bi radije kombinovale animal print, viktorijansku bluzu i kaubojske čizme. A baš smo takve kombinacije i videli u poslednjoj Ganni kolekciji. Skandi stil 2.0 udaljio se od minimalizma i doživljava svoju renesansu.
U svemu tome Ganni je pronašao svoj put ka zvezdama nudeći sve što moderne devojke žele (još i pre nego što uspeju da verbalizuju svoje želje) uz relativno pristupačne cene. Nicolaj i Ditte su ovog oktobra putovali po Americi obilazeći multibrend radnje gde se već prodaje Ganni odeća, a kao vrhunac ove turneje bio je odlazak u Njujork i LA gde su otvorili svoje butike time najavljujući ozbiljnije bavljenje američkim tržištem.
Kako bi ostali verni svojim skandi korenima obe radnje dizajnirane su tako da izgledaju kao replika porodičnog doma Reffstrupovih. Prostor je kreiran tako da kupci mogu opušteno razgledaju robu i osećaju se dobrodošlo da ostanu koliko god žele. Čak i ako ne kupuju tog trenutka, mogu uživati u optimističnoj paleti boja, prelistati coffee table knjige, ili jednostavno napraviti super Instagram fotku.
Za enterijer je bio zadužen arhitektonski studio iz Stokholma Stamuli Architecture, a prodavnice su očekivano ispunili nameštajem skandinavskih brendova kao što su Artek i Area. Većina lustera nosi Le Klint potpis, a tu je i nekoliko Bonbon visilica koju je Ana Kraš osmislila za Hay. Takođe, na zidovima se nalaze posebno odabrani radovi danskih umetnika.
Ganni važi za odevnu marku koja se bori za održivost u okviru mode – poseduju Ganni Lab eskperimentalno odeljenje koje podržavaju Ujedinjene nacije, najavili su platformu za iznajmljivanje njohve odeće, imaju program za recikliranje i cilj da do 2050. godine proizvode odeću bez emisije ugljenika. Očekivano i u dizajnu radnji vodili su se sličnim načelima, paneli za izlaganje stvari je izradio Smile Plastics studio i to od upotrebljenih pakovanja za jogurt. Tepisi u prostoru su izrađeni od ostataka materijala, dok su sofe presvučene Kvadrat tekstilom iz neprodatih zaliha.
Kako bi obeležili otvaranje radnji u Americi lansirali su dva posebna proizvoda, duks po ceni od 175 dolara koji se može kupiti samo u Njujorku i majicu sa grafičkim printom po ceni od 100 dolara isključivo za kupce u Los Anđelesu.