Pretraga

Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor

Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor

Tekst: BURO.

Sve je započelo zbog strasti Whinnie Williams prema dizajnu enterijera. Toliko je bila opsednuta time da je odlučila da kupi i sama uredi veliku viktorijansku kuću koju smo vam već predstavili. Sada je kuća napokon gotova i Whinnie tamo živi sa 18 pasa (!). Ali na tome se nije završilo jer je spletom srećnih okolnosti preko društvenih mreža u njen život ušla Kierra Campbell koja se bavi kupovinom dizajn komada i radi kao konsultant u produkciji. Devojke su odlučile da spoje sve što su do sada naučile i da lansiraju liniju detalja za kuću.

Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 1)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 2)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 3)

Brend se zove Poodle & Blonde, a naziv je nastao tako što je Whinnie plavuša koja je opsednuta pudlama. Inače, pre njenog skoka u svet enterijera ona je bila pevačica, odnosno studirala je scenografiju u trenutku kada joj je ponuđen ugovor sa izdavačkom kućom. Iako se posvetila svetu šoubizninsa najsrećnija je bila kada je bio red za snimanje spotova u čije kreiranje se uvek uključivala 100 posto i na snimanje je uvek dolazila ruku punih rekvizita.

Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 4)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 5)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 6)

Pošto je kupila svoju prvu kuću, odlučila je da sebi da oduška i da je na kraju izdaje kao kuću za snimanje, pa ju je uredila u teatralnom stilu koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Ime Poodle & Blonde korstila je kao naziv kuće, ali pošto je shvatila da bi trebalo da proba da dizajnira tapete i pošto je upoznala Kierru, odvažila se da kreira sopstveni istoimeni brend.

Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 7)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 8)
Glamur, ironija i pudle! Ovo je dizajn brend za sve one sa dobrim smislom za humor (фото 9)

Počele su od printa listova, a danas iza sebe imaju već nekoliko otkačenih kolekcija i printova. Poslednja linija zove se „Poodle Parlor“ i zapravo nosi naslikane pudle koje je oslikala Keren Lichtenstein. „The Pavilion“ kolekcija inspirsana je egzotičnim nameštajem od bambusa kao i Kinom. Takođe, tu je i linija „Almost Italian“ koja je inspirisana italijanskim dizajnerima koji su stvarali tokom sedamdesetih i osamdesetih godina XX veka. Pored tapeta, u kolekcijama se nalaze jastučići, abažuri i sveske. A prošle godine jedan od njihovih printova je krasio male kućne aparate kompanije Haden Appliances. Od ovih devojaka tek očekujemo velike stvari!

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor