Pretraga

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati!

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati!

Tekst: BURO.

Nameštaj koji je Pierre Yovanovitch dizajnirao posebno za projekte gde je radio enterijer izazivaju redom samo pozitivne reakcije. On je u te komade utkao trend, humor, ali i neprolaznost kakva je svojstvena za istinske dizajn vizionare. Bio je inspirisan likovima koje je zamislio da bi mogli da žive u prostoru koji uređuje i uvek je isticao i izuzetan značaj zanatlija koji su uspešno izveli te komade. Radilo se o nameštaju koji je budio neverovatno interesovanje javnosti, ali do kojih je bilo skoro nemoguće doći, jedini način je bio da se Pierre angažuje na projektu enterijera i zato je najnovija vest da ćemo napokon moći da kupimo Yovanovitch kreacije bez tog uslova izazvala radost među poznavaocima savremenog dizajna.

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 1)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 2)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 3)

On je dugo radio na tome i odlučio se da lansira svoj brend nameštaja na dvadesetu godišnjicu svog rada što će biti kruna njegove dosadašnje karijere. Kako je sam istakao dosta truda i rada uložio je kako bi „preveo“ komade koji su bili namenjeni za konkretne enterijere u nešto što će biti zanimljivo široj, globalnoj publici. Prva kolekcija broji 45 komada i uključuje stolice, stolove, rasvetu i detalje za kuću.

Očekivano tu su i adaptacije komada koji su tokom godina privukli najviše pažnje kao što je sofa inspirisana „Asymmetry“ foteljom, kao i stolica „Oopsy“ koja je razrađen model poznatih stolica „Mr & Mrs Oops“. Na primer, stolica „Clam“ direktno je inspirisana Alisom u zemlji čuda i predstavlja apstraktnu viziju otvorene školjke. Kako bi ovaj neobičan oblik koji se izrađuje od hrastovog drveta mogao da uđe u serijsku proizvodnju dizajner i njegov tim radili su godinama. Takve stvari nisu vidljive na prvi pogled, ali upravo u tome leži lepota dobro osmišljenog i izvedenog dizajna. Estetski i funkcionalno kreacije sa Yovanovitch potpisom deluju jednostavno i nepretenciozno, a upravo je to najteže postići u današnjoj atmosferi hiperprodukcije koju odlikuje nedostatak originalnosti i bespotrebno komplikovanje.

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 4)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 5)

Kao i u slučaju pojedinačnih komada koje je po potrebi razvijao za projekte i ovog puta je radio sa najboljim zanatlijama u Francuskoj i Švajcarskoj, kao što su keramičarka Armelle Benoit, stolar Pierre-Eloi Bris, tapetarski studio Jouffre i metalostrugari iz studija Fonderie Fusions. Oni su uz njega već godinama i pomogli su da neke od njegovih najsmelijih ideja dobiju visokokvalitetan fizički oblik.

Većina komada koja će kompletno biti otkrivena sutra biće dostupna putem naručivanja što kupcima pruža velike mogućnosti prilagođavanja kroz izbor materijala, boja, printova i detalja. Paleta će obuhvatati mnogo boja od neutralnih, do jarkih nijansi (kao što je vibrantna pink zbog koje stolica „Hopper“ izgleda genijalno), kako bi svako mogao da odabere baš ono što mu odgovara.

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 6)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 7)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 8)

Kako bi osigurao kvalitet na kome insistira već dve decenije dizajner je insistirao da se prodaja Pierre Yovanovitch Mobilier nameštaja odvija in-house. Što znači redizajn sajta, kao i ulaganje u prostor gde će nameštaj moći i da se vidi. Za početak od sutra u Académie d’Architecture u Parizu biće postavljena pop-up instalacija koja će biti inspirisana radom Hiroshija Sugimotoa. Tako će svi zainteresovani kupci moći da vide kako ti komadi mogu izgledati i u njihovom domu. A posle toga, ovog leta, biće otvoren showroom u zgradi iz XVIII veka u pariskom drugom arondismanu gde se nalazi i centralna kancelarija Pierrovog arhitektonskog studija. Takođe, pominju se planovi za širenje na druge veće gradove, a prvi na toj listi biće Njujork. Jedva čekamo sutra, kada će napokon biti prikazani svi komadi i otkriveni svi detalji.

Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 9)
Pierre Yovanovitch je napokon pokrenuo sopstveni brend nameštaja. I da, vredelo je čekati! (фото 10)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor