Zara Home kampanje su uvek predivne – evo šta sve stoji iza stvaranja jedne od njih

autor BURO.
zarahome square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/09/zarahome_cover.jpg

U dizajn svetu, nove Zara Home kampanje dočekuju se sa istim uzbuđenjem kao u muzičkom svetu novi singl Beyoncé. Svaka kampanja je između nekog predivnog sna iz koga se nikada ne bismo probudili i stvarnih scena kakve biste mogli da (uz malo igre stajlinga) zamislite u svom domu. Ono što je još posebno za ovu kompaniju jeste činjenica da se za mesta snimanja biraju stanovi i kuće u kojima ljudi zaista žive, a u koje zatim ulazi tim stilista i čini da sve deluje mrvicu čarobnije. Lako je zaljubiti se u letnje fotografije uslikane u kućama na liticama grčkih ostrva, ili u srcu Toskane, ali ipak moramo da priznamo da smo očarani i aktuelnom kampanjom A Life of Simplicity koja je slikana u Kopenhagenu i odlikuju je smirenost, minimalizam i mrva nostalgije.

 

 

Iza stajlinga stoji Colin King, mladi enterijerista, čija fan baza na Instagramu polako raste – poređenja radi, početkom godine je imao nešto preko deset hiljada pratilaca, a danas ih ima skoro 37 hiljada. On je imao sreće da ga je na toj mreži primetila producentkinja koja mu je poslala poruku i predložila mu da osmisli set (pa posle ne proveravajte other sekciju poruka na Instagramu). Na početku je mislio da se radi o šali, ali ubrzo se uverio da je dobio zvaničan poziv koji se ne odbija.

 

 

Kampanja je fotografisana u stanu norveške arhitektkinje Danielle Siggerud koja od 2016. godine ima biro u Kopenhagenu. Ideja kampanje je vrlo jednostavna: da potencijalnim kupcima predstavi nešto što još uvek ni ne znaju da žele. “Potrebno je u praksi pokazati kako da se koriste detalji u sopstvenom domu, uz nameštaj koji Zara možda ne prodaje. Ljudi treba da pomisle – oh, pa imam slične stvari, mogla bih tako da ih iskombinujem”, objašnjava King.

 

 

Colin je zajedno sa dizajnerkom Rossie Seabrook i internacionalnim timom kreativaca imao samo četiri dana da obavi sve pripreme za snimanje. Kao inspiraciju su koristili fotografije radova belgijskog arhitekte Vincent Van Duysona i dizajnera Axela Vervoordta, a kao protivtežu predmetima iz nove kolekcije suprostavili su vintage komade koje su pronašli na licu mesta u Kopenhagenu. Ukupno su potrošili oko 15.000 evra na nameštaj koji se pojavio na slikama, a čak 70% od toga bilo je iznajmljeno (pre svega, večni skandinavske klasici iz ponuda radnji kao što su Jeanneret, Poulsen i Fritz Hansen).

Fotografisanje su završili u toku samo jednog užurbanog vikenda u julu, ali po rezultatima kampanje to nikada ne biste rekli, slike su umirujuće, nežne i prizivaju harmoniju, odmor i prepuštanje prvim jesenjim danima. Isprobajte se i vi u ulozi dekoratera, jer upravo vas ovi komadi već čekaju u Zara Home radnji.