Dame, ljubim ruke, džentlmeni, pružam ruku. Ne zamerite što ću odmah na početku biti neposredan i reći kako osećam i vidim stvari:
BURO. je mogućnost da se kreiraju vrednosti lepog poimanja stvarnosti. BURO. je prilika da se udahne vetar u jedra dobrih „brodova i plovila“. BURO. je svestran i otvoren, kao prozor u inspirativna gledišta koja se nalaze na suprotnoj strani od „sitnog i malog“. Zbog toga je ova medijska platforma zavodljiva. Zbog toga joj nisam odoleo. Zbog toga joj se radujem i želim sa vama da podelim nekoliko stvari.
Pre toga, da se predstavim – Ja sam Stefan Tošović, diplomirani novinar i komunikolog iz Beograda. Ako bih pogledao svoj život unazad, rekao bih da nisam imao dilemu čime ću da se bavim. Bolje reći, bio sam sto odsto siguran u to da će pisanje, skiciranje ljudskih portreta kroz priče, video prezenterstvo i reporterstvo, čitaj beletristika, biti moja plovidba. Pa gde stignem.
A stigao sam u lajfstajl medije pre više od deset godina, da bih negde na polovini tog puta postao urednik llicenciranog američkog print medija. Imao sam iskorak u televiziju, da bih se u poslednje vreme fokusirao na dinamičan svet novih i digitalnih medija. Van potrfolija, možda ne bi bilo loše reći da se bavim sportskim penjanjem, koje mi pomaže da stvari vidim bolje i čistije.
Nezgodno je govoriti o sebi, ali ima onih koji kažu da se u mojim kreativnim delima može osetiti potreba da stvari učinim boljim i lepšim, a nije li BURO. idealno mesto za to?
BURO. je zajednica, kreirana na svojstvima lepote, mode, umetnosti, dizajna, kulture, interesantnih ljudi, događaja i suštine neretko skrivene iza onog na prvi pogled vidljivog. Svrsishodnost je ideja potrebna čoveku. Osećaj da podražava smisao. To je cilj, a cilj jeste put. Evo nešto i tom putu:
Pored tehničkog unapređenja brenda – novog sajta, nadograđenog dizajna za rubrike i formate, video inovacija, studija za produkciju i daljeg razvijanja BURO. multimedijalne platforme – našoj zajednici ćemo u perspektivi ponuditi stecišta okupljanja i delanja kreativnih ljudi, kao i organizaciju događaja sa faktorom drugačijeg i neočekivanog.
Želim(o) saradnju sa umetničkim fakultetima, želim(o) da budemo pozornica za ljude koji imaju šta da kažu i urade u skladu sa gore spomenutim stubovima našeg brenda – modi, lepoti, kulturi, umetnosti, dizajnu, ali i životu, psihologiji i biznisu – a da to možda nisu imali priliku kada i gde da urade. BURO. će biti tu za njih i za nas.
U slučaju da sam iznad zvučao previše ozbiljno, vratio bih se koji korak unazad i podvukao da je ovde reč o kreativnoj industriji. Koja, između ostalog, služi kao dopuna stvarnosti, skidajući sa nje teret i nudeći joj simpatičnu lakoću postojanja.
Svako ko nas iz nekog razloga pomeša sa kardiovaskularnom hirurgijom, a dešava se da pomeša, ne bi bilo loše da nas prihvati kao nekoga ko ne spašava ljudske živote, već im daje sloj lepih detalja kakvi prave razliku.
Bez namere da ovo zvuči kao dodela Oskara, reč HVALA ističem Bojani Damjanović, koja mi je ukazala poverenje da iznad napisane stvari pokušam da pretvorim u realno sadejstvo. Istu reč govorim i svom novom timu, saradnicima i partnerima – svežini koja je ušla kroz naše prozore bez promaje.
Ne morate da se vezujete, nećemo leteti, prijatnije bi bilo da plovimo. BURO. je prilika da se udahne vetar u jedra dobrih „brodova i plovila“. Krećemo.