Filmska i modna muza androginog izgleda kurira svoju prvu izložbu u saradnji sa njujorškom Aperture fondacijom. Osnovna referenca za novu izložbu je istoimeni roman „Orlando“ Virginie Woolf (u čijoj ekranizaciji je Tilda Swinton igrala glavnu ulogu – i žene i muškarca), koji se bavi temom i pitanjima rodne fluidnosti, transformacije i binarnih podela. Radnja knjige je smeštena u XVI vek i prati život junaka koji živi 300 godina menjajući svoj pol iz života u život. Prema izjavi Swintonove, to je punktum iz kog sve kreće jer je kreativan um po svojoj prirodi androgin i nema nikakve veze sa rodnim karakteristikama.
Kao što i sama navodi: „U „Orlandu“ fluidnost nije nenormalnost, niti odstupanje, već nerazmrsiv element ljudskog iskustva. Ovaj roman ne vidim kao pitanje roda nego fleksibilnosti potpuno probuđenog i svesnog duha.“ U tom maniru, izložba objedinjuje radove 11 autora i autorki, predstavlja očekivano veliki broj fotografija zamagljenih granica i odrednica i uključuje nove radove Jamal Nxedlana (poznatog po modnom brendu Missshape), portrete južno-afričkog umetničkog dua „FAKA“ koji su fotografisani u Johanesburgu, kao i fotografije trans glumice i spisateljice Rosalyne Blumenstein, koje potpisuje Zackary Drucker.
Pored toga što je kustoskinja projekta Tilda se našla i na nekim od fotografija, budući da su predstavljene do sada neviđene fotografije iz filma „Orlando“ snimljenog 1992, koji je režirala Sally Potter, kao i arhiv fotografija portreta na kojima je Virginia Woolf koje je fotografisao anonimni autor. U prepletu istorijskih, arhivskih dela i savremene umetnosti, „Orlando“ predstavlja svojevrsnu proslavu promenljivosti i neograničenosti izražavanja.