Ne dešava se baš često u glumačkim karijerama da vas jedna uloga obeleži baš do te mere da ne mogu da odvoje vaš lik od karaktera koji ste tumačili. Kada je publika napokon videla lice beogradskog fantoma u ulozi čoveka koji je manijakalno opsedao grad svake noći krajem sedamdesetih, Milutin Milošević je zauvek ostao taj misteriozni momak koji vešto ulazi u krivine mračnih ulica i nestaje u noći. Rođen je u Čačku, 1981. godine, a završio glumu na Fakultetu dramskih umetnosti, u klasi Gordane Marić. Veliku zapaženu ulogu imao je u filmu Srđana Dragojevića Sveti Georgije ubiva adždahu, gde je igrao Vladu Vasiljevića i već tada, kolokvijalno rečeno, osvojio mnoga srca. Zatim su usledile uloge i u The November Man i Četiri ruže, kao i u serijama Košarkaši, Poslednja audijencija, Larin izbor, Žene sa Dedinja, Vojna akademija, Pet, Žigosani u reketu, Mama i tata se igraju rata, kao i u Nečistoj krvi. Ono što je zanimljivo kod njega jeste da uvek ispituje granice sopstvenog talenta i traži nove načine da ga ispolji, pa tako je bio i jedan od pionira koji su pokušali da pozorišne iluzije izmeste sa dasaka koje život znače. Takav je bio i projekat Krunska 54, gde je u intimnoj drami zajedno sa glumicom Tamarom Krcunović, pred ograničenim brojem gledalaca, u okvirima spavaće sobe istresao svoju dušu na izvol’te. Zatim je usledila i predstava Kuća broj 8 po motivima Edgara Alan Poa, u jako zanimljivom prostoru na Zelenom vencu. Pored ovakvih izleta koje je pravio igrao je u Velikoj beloj zaveri, Zmijskom leglu, Plastelinu, a beogradska publika od skoro može da ga gleda i u Venerinom krznu, gde zajedno sa Katarinom Marković briljira u ulozi reditelja i pozorišnog pisca. Dokaz da ga ne drži mesto i da svoju kreativnost mora da ispolji bez obzira na vrstu umetnosti kojom se bavi dokazao je i svojom knjigom „Ja sam glumac, imam 29 godina“, koju je dovitljivo prodavao u automatu u nekadašnjem concept storeu Supermarket. U međuvremenu je postao otac i ima dva sina, Sergeja i Borisa. Našli smo se u GIR store-u, našem omiljenom beogradskom prostoru, gde je Milutin zauzeo trosed „Outline Sofa“ brenda Muuto.
Prošlo je mnogo godina kako se nismo sreli, ali ono što se nije promenilo je činjenica da njemu dan kratko traje i da ga je teško uhvatiti i na pola sata, ali ipak je priznao da je sklon ugađanju drugima i da bi utopija o postajanju boljeg čoveka trebalo da bude umetnost koja se primenjuje svakog dana, a ne samo kao novogodišnja odluka koja iščezne već početkom godine.
Jordan Cvetanović ugostio je Milutina Miloševića u našem omiljenom dizajn store-u GIR. Milutin je na pitanja odgovarao sedeći na fantastičnom trosedu “Outline Sofa” brenda Muuto. Ova sofa dodaje nove perspektive klasičnim skandinavskim dizajnerskim sofama šezdesetih godina, spajajući ideale jednostavnosti i funkcije u jedno. Dizajn koji je dobio ime po snažnom obrisu sofe, “Outline” serija je spolja čista i svedena sa dubokim sedištem i mekim jastučićima iznutra. “Outline” serija ima izraz koji je istovremeno elegantan, ali vanvremenski, uzdignut linijama koje se pozivaju na arhitektonske oblike uz zakrivljene naslone za ruke, dajući dizajnu poseban izgled u različitim veličinama i varijantama. Ukoliko ste fan klasičnog minimalizma morate isprobati ovaj udoban trosed u GIR store-u na adresi Trešnjinog cveta 7, ili pogledajte više detalja na online adresi www.girstore.com.