Ovog proleća dve medijske kuće BURO. Hrvatska i BURO. Srbija udružile su se u zajednički multimedijalni projekat BURO. Adria. To povezivanje je došlo kao logičan sled događaja u razrađenoj poslovnoj strategiji koja povezuje Srbiju i Hrvatsku kao dva vrlo važna tržišta u regiji. Pandemija i karatin su usporili realizaciju inovativnih projekata koji su bili zamišljeni. Ipak, u novoj sezoni, uprkos situaciji, BURO. koncept nastavlja dalje, timu se ovog meseca pridružila i Ivana Ukropina Laković na poziciji regionalne direktorke.
Ivana je dobro poznato ime srpske medijske i marketing scene sa 15 godina profesionalnog iskustva, od kojih je poslednjih 6 provela u I&F McCann grupi kao Head of New Business.
„BURO. Adria se pozicionira kao publishing kompanija specijalizovana za luksuzne brendove, kao i kreativni studio koji je pouzdan regionalni partner globalnih lifestyle brendova, kao i marketinških i medijskih agencija. Naša misija jeste da postanemo vodeći techmedia partner u sferi industrije luksuza za zahtevnu generaciju Z jer ovaj koncept nije samo dinamična digitalna platforma, već je i snažan međunarodno priznat glas sa stavom. Radujem se novim prilikama i izazovima i u budućnosti ćemo se truditi da izazivamo stereotipe i publici konstantno donosimo inovacije“, rekla je Ivana o novoj poslovnoj epizodi.