Assouline je pronašao svoj beogradski dom u Midori&Maison konceptu i tim povodom smo razgovarali sa Ivanom Mrđom

    23.12.2021.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/midori_cover.jpg

    „Ivana Mrđa je devojka koja je u naš glavni grad pre nekoliko meseci dovela brendove kao što su Andrew Martin, de Gournay, Flamant, Colefax&Fowler, Vaughan, The Rug Company, A Modern Grand Tour…“ Ovim rečima započeli smo prvi BURO. članak o njoj, objavljen pre već više od 2 godine. Tada smo dobili priliku da zavirimo u Ivanin dom i porazgovaramo sa njom o tome šta je pokreće. Njen Midori&Maison koncept bio je još uvek mlad, baš kao i naša platforma, ali se već izdvajao od drugih po svojoj eklektičnoj estetici i brendovima koji se do tada nisu pojavljivali na ovim prostorima. Od tada je na svoj nenametljiv ali siguran način samo rastao i sada se, osim kao mesto na kom ćete pronaći s.a.v.r.š.e.n. nameštaj i detalje, prepoznaje i kao adresa na kojoj ćete dobiti jednako posebna idejna rešenja enterijera, a Ivana i njen tim ovog decembra mogu u svoj portfolio da dodaju još jednu pobedu: Midori&Maison postao je dom i jedinom Assouline corneru u Beogradu ali i celom regionu. 

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640597666303492.jpg
    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286958454.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286845952.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598506982091.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640597666254913.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286893205.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286817532.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598390240844.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286716253.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640597666455658.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/12/1640598286507573.jpg

    Midori & Maison nije mainstream koncept. Koliko je u Beogradu teško pronaći svoju nišu?

    Ja sam živeći u Tokiu umela da kažem da je živeti u Japanu prelepo i preteško. Kada govorim o Beogradu skoro da mogu da iskoristim istu frazu. Srećna sam jer sam ovde uspela da napravim svoj svet u kome je meni sve potaman. Uvek sam države i gradove u kojima sam živela pamtila po onome što mi se tamo događalo više nego po tome kakvi su oni zapravo bili. Midori se dogodio u Beogradu nakon mog povratka iz Japana. Smatram da kada imamo cilj kome stremimo i jasnu viziju o tome šta taj cilj za nas predstavlja, pitanje je vremena kada će se pojaviti ta jedna niša koja pripada baš nama. Mislim da se u jasnoj spoznaji sebe to dogodi u vremenu i na mestu gde treba da se dogodi.

    Šta bi, sa današnje pozicije, rekla sama sebi kada si počinjala da se baviš ovim poslom?

    Ovo pitanje bih iskoristila kao priliku da dam podršku svim ženama da veruju u sebe i slede svoje snove. Drago mi je što primetim da su danas žene u biznisu rame uz rame sa muškarcima. Istinski verujem da dolazi vreme kada će žene moći da se oslobode svih stega i kriterijuma koje pred njih postavlja današnje drustvo. Verujem i da će to vreme biti vreme kada će ovaj svet krenuti da se menja na bolje.

    Saznaj više:
    Povezani članci: