Pretraga

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo

Tekst: BURO.

Globalna situacija nije laka ni za koga, a posebno za one koji nemaju mogućnost da stvari jednostavno pauziraju i prepuste se dokolici dok se sve ne sredi. Zato smo razgovarali sa uspešnim ženama iz različitih oblasti pošto su upravo one te koje vode velike timove i moraju da ostanu na visini zadataka bez obzira na okolnosti. Na njima su bile najteže odluke i zaista nam jesu inspiracija u svim, a naročito u ovim uslovima. Iz tog razloga smo započeli mali serijal kroz koji će nam najuspešnije među nama iz prve ruke otkriti kako sve postižu, koji su njihovi saveti za dobro poslovanje i ništa manje bitno - kako posle stresnog dana pune svoje baterije. Pažljivo čitajte i podvucite najbitnije.

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 1)
Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 2)

Kako ste danas?


Osećam se sjajno - danas je predivan prolećni dan, vanredno stanje je ukinuto, epidemija jenjava, moji najmiliji su dobro i zdravo, kao i prijatelji i kolege – sve to je više nego dovoljno za sreću, barem u ovom danu. Jedan po jedan srećan dan, i eto ga srećan život.

Kako ste organizovali svoj tim u ovoj situaciji, da li uspevate da nastavite rad na projektima koje ste započeli?


Kada radite za kompaniju koja je lider u oblasti informacionih tehnologija, logično je da imate pristup najsavremenijim digitalnim alatima za rad na daljinu, kolaboraciju sa kolegama, partnerima i klijentima širom sveta, kao i procese, bezbednosne procedure i opremu koja omogućava nesmetan prelazak na poptuno virtuelno poslovanje. Rad od kuće za mene i moj tim nije novina, mi na taj način funkcionišemo već nekoliko godina unazad, budući da smo deo regionalnog tima odgovornog za celokupno tržište Evrope, Bliskog istoka i Afrike, da smo razbacani po celoj Evropi i zato najviše saradjujemo virtuelno. Zbog svega toga naši tekući projekti nisu prekinuti, čak su i naši kompanijski dogadjaji, samiti i eksterne konferencije prebačeni u virutelni format, ali su značajno promenjeni prioriteti.

Interno smo fokus stavili na obezbeđivanje podrške svim članovima tima kako bi oni i njihove porodice ostali informisani, zdravi, bezbedni i imali optimalne uslove za rad, a eksterno smo osmislili niz novih inicijativa i besplatnih softverskih paketa koji našim parternima i klijentima mogu pomoći u kriznoj komunikaciji, kolaboraciji, upravljanju resursima u hitnim situacijama, aktiviranju novih servisa i prelasku na online poslovanje. Naš cilj u ovo vreme krize je da svima, od pojedinaca i malih biznisa, do velikih privrednih sistema, omogućimo da što brže i lakše iskoriste prednosti najsavremenijih tehnoloških rešenja i time pomognemo da se sačuvaju životi ugroženih, obezbede krizni resursi i očuva, a u nekim slučajevima i unapredi, kontinuitet poslovanja.

Da li je istina da se za vreme krize pokazuje pravo liderstvo i kako najbolje voditi tim u ovom trenutku?


Apsolutno je tačno da je kriza najbolji test liderskih sposobnosti. U krizama poput ove, kada su ugroženi ljudski životi, u prvi plan izbijaju ljudske osobine kao što su empatija i saosećanje, a potom i odlučnost, posvećenost, jaka volja i jasna vizija kojom insirišete sve oko sebe. “In time of crisis people want to know that you care, more than they care what you know”. Zato je moj imperativ, od početka krize, bezbednost i zdravlje naših zaposlenih i njihovih porodica i kontinuirano informisanje o stanju u kompaniji i svim aktivnostima koje se preduzimaju. Istovremeno, podržavamo finansijski i svojim učešćem, sve zaposlene koji to žele, da se uključe ili sami pokrenu društveno-korisne akcije za pomoć lokalnoj zajednici pogođenoj epidemojom ili nekoj od globalnih dobrotvornih inicijativa.

Kada su ove osnovne ljudske potrebe za sigurnošću, bezbednošću i pripadanjem zadovoljene, zaposleni imaju dovoljno volje i energije, kao i dodatnu motivaciju, da se angažuju na redovnim poslovnim zadacima. Tu na scenu stupa kreativnost i vizionarstvo lidera, koji u krizi treba da prepozna priliku i da iz nje izadje jači i spremniji za izazove. Sa tim u skladu, moj osnovni zadatak sada je upravo kreiranje strategije i biznis plana za novu poslovnu godinu, koja kod nas počinje u julu, i dizajniranje novog pristupa tržištu u izmenjenim uslovima koje je nametnula kriza.

Šta je najvažnija stvar koju govorite svom timu?


Svom timu govorim da budu oprezni i odgovorni i disciplinovano se pridržavaju epidemioloških preporuka, te da vode računa o zdravlju i dobrobiti svoje porodice. Odredila sam u dogovoru sa timom nekoliko časova tokom radnog dana kada svi treba da budu virtuelno dostupni i kada organizujemo interne i eksterne online sastanke, a ostatak radnih sati im ostavljam da raspodele u skladu sa njihovim dnevnim ritmom i potrebama porodice. Od zaposlenih očekujem da ostanu u redovnom kontaktu sa svojim partnerima i klijentima, da budu njihovi savetnici i konsultanti za digitalnu transformaciju i pomognu im u osmišljavanju strategija za izlazak iz krize zasnovanih na prednostima saveremenih informatičkih rešenja. Takođe, od članova svog tima očekujem da deo radnih sati investiraju u usavršavanje svojih tehnoloških i biznis znanja birajući najkorisnije iz mnoštva treninga i sertifikacija koji su nam dostupni.

Kako vidite budućnost vaše industrije i poslovanja?


IT industrija već neko vreme predstavlja jedan od najbrže rastućih sektora kako globalne, tako i domaće ekonomije. Najveće svetske kompanije upravo su kompanije iz IT sveta, a najpoželjnija zanimanja nalaze se takođe u našoj industriji. Ova kriza je pokazala da upravo IT industrija ima rešenja koja nam mogu omogućiti kontinuitet komunikacije i poslovanja, pomoći da brzo i efikasno reagujemo na krizne izazove i uspešno se prilagodimo izmenjenim okolnostima. Ukoliko su postojale sumnje u kvalitet, isplativost i bezbednost tzv. „cloud“ rešenja, ona su u ovom trenutku razvejane, i ja ocekujem da ce tražnja za tehnološkim alatima i uslugama eksponencijalno porasti i da IT industriju očekuje još brži i dinamičniji rast. Moja kompanije je globalni lider u ovoj oblasti i mi intenzivno i kontinuirano radimo na osmišljavanju softverskih platformi i aplikacija koja se baziraju na inovacijam kao što su mašinsko učenje (machine learning), veštačka inteligencija (AI) i internet povezanih stvari (IoT). Naši klijenti i tržište uopšte prepoznaju našu posvećenost tehnološkom napretku na etičkim standardima i verujem da će i u budućnosti nastaviti da je visoko vrednuju visoko.

Šta je prvo što ste sanjali da uradite kada sve ovo prođe?


Jedina aktivnost koja mi posle ova dva meseca izolacija nedostaje su putovanja, jer sam, što zbog potreba posla, što iz hedonističkih nagona,  često putovala. Čim granice budu otvorene i steknu se uslovi za putovanje autom, uputiću se sa porodicom na more u Grčku. Za moje najbliže i najdraže uvek nađem vremena, pa nam je ovaj perod izolacije doneo još više prilike da uživamo u raznim zajedničkim aktivnostima i da smišljamo kako ćemo provesti leto.

Da li sada uživate u nečemu za šta ranije niste imali vremena?


Aktivnosti nisu u potpunosti nove, ali mi je period izolacije omogućio da se u njima usavršim! Kuvanje je oduvek bilo moja pasija, kao i italijanska i španska kuhinja, te sam u karantinu usavršla dva klasična jela - „Ossobuco Milanese“ i „Rabo de Toro“ Počela sam i da šetam (skoro) svaki dan i da vežbam po programu Dr Feelgoda na sobnom biciklu koji se „uselio“ u našu spavaću sobu. I najvažnije, investirala sam slobodno vreme u usavršavanje i sertifikaciju iz oblasti Executive Coaching-a i na putu sam da postanem prvi sertifikovani Marshall Goldsmith Leaderhsip Coach u Srbiji.

Beauty proizvod koji vam je postao nezaobilazan tokom kućnog karantina?


Karantin se pokazao sjajnim za duge rituale pakovanja kose kokosovim uljem uz dodatak AD kapi, anticelulit masažu Ericson Laboratoire i Kreuterhof gelom, negu noktiju ricinusovim uljem i isprobavanje predivnih korejskih maski i seruma za lice. Sa sunčanim danima, uvela sam u dnevnu rutinu i toniranu Lancaster kremu sa zaštitnim faktorom 30, koja je sjajna za šetnje po suncu i sportske aktivnosti napolju.

Knjiga koju čitate ovih dana?


Kako se spremam za sertifkaciju, čitam uglavnom knjige Marsall Goldsmitha „Triggers“ i „What Got You Here, Wont Get You There“ kao i materijal za pipremu ispita „Marshall Goldsmith Coaching for Leaders“ i „Marshall Goldsmith Coaching for Teams“. Kada poželim da odmorim glavu od biznis tema i oplemenim dušu lepom rečju, uronim u predivnu knjigu Đorđa Lebovića „Semper Idem“ koja je jedno od remek dela novije srpske književnosti.

„Mala stvar“ koja vam pruža utehu tokom ovog perioda?


Pomisao ne sve divne ljude koje imam u svome životu, od deteta i partnera, preko šire porodice i mojih divnih prijatelja, i saznanje da su svi oni dobro i da su zdravi. Zagrljaj i čaša vina u predvečerje na mojoj terasi, sa najlepšim pogledom na Beograd.

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 3)
Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 4)

Kako ste danas?


Odlično! Volim sunčan dan, daje mi dodatnu pozitivnu energiju.

Kako ste organizovali svoj tim u ovoj situaciji, da li uspevate da nastavite rad na projektima koje ste započeli?


Prilagoditi se na promenu brzo je imperativ današnjeg poslovanja. Moram da priznam da je bio izazov organizovati se u ovom vremenu, imajući u vidu da smo lansirali našu P40 seriju 9. aprila. Nismo uspeli da svoje odlične ideje ostvarimo kako smo želeli, morali smo brzo da se reorganizujemo i fokusiramo na online. Sada mogu sa ponosom da kažem da je tim odgovorio na zadatak i da smo na našoj internoj rang listi prvi.

Da li je istina da se za vreme krize pokazuje pravo liderstvo i kako najbolje voditi tim u ovom trenutku?


Istina je. Pripadam novoj grupi menadžera, kako kaže Isaac Adizes, na ceni je blaga, meka moć. Majka koja razume, a ne otac koji šiba. Potrebno je brzo reagovati na promene i prestrojiti tim u trenutku kada lansiramo proizvod sa novim servisom. Mislim da je stabilnost menadžera od presudnog značaja. Emocionalna inteligencija igra presudnu ulogu u ovakvim trenucima.

Šta je najvažnija stvar koju govorite svom timu?


Poruka koju sam se trudila da im prenesem svakoga dana jeste da prihvate situaciju takva kakva jeste, da ne možemo da utičemo na nju, treba sačuvati mir i voditi računa o sebi i svojim bližnjima.

Kako vidite budućnost vaše industrije i poslovanja?


Telekomunikacije su već duže vodeća razvojna industrija. Huawei kao jedan od globalnih lidera uložio je 15 milijardi evra u istraživanje i razvoj, tako da se u narednom periodu očekuje dalji progres. Naš cilj jeste da povežemo ljude, ma gde oni bili. U ovom dobu pokazao se značaj telekomunikacija, koji je omogućio da konstantno budemo u dodiru sa nama najbližima, iako su daleko. To je okosnica razvoja kompanije Huawei već više od 30 godina, i sigurno put kojim ćemo i nadalje nastaviti.

Ono što moram da primetim jeste da se povećala online prodaja u Srbiji, tako da ako možemo da kažemo da je ova situacija nešto dobro učinila, jeste da su Srbi stekli veće poverenje u online prodaju, tako da u narednom periodu očekujem razvoj sistema online prodaje i u našoj kompaniji.

Šta je prvo što ste sanjali da uradite kada sve ovo prođe?


Mislim da smo svi naučili da mnogo više cenimo prirodu i vreme koje provodimo u njoj. Tako da ću se truditi da što više vremena provedem u dodiru sa prirodom.

Da li sada uživate u nečemu za šta ranije niste imali vremena?


Uživam u vremenu provedenom sa porodicom, sa sinom u igri i razgovoru. U spremanju svih specijaliteta za koje inače imam vremena jedino vikendom.

Beauty proizvod koji vam je postao nezaobilazan tokom kućnog karantina?


Proizvodi za hidrataciju su must svakoga dana, tako da sam u kućnom karantinu samo dodatno pojačala količinu. Naravno, tu su sve one maske i serumi koje smo hteli da isprobamo.

Knjiga koju čitate ovih dana?


“Drugi život počinje kada shvatiš da imaš samo jedan”, Raphael Jordana. Sjajna knjiga za svaku ženu koja je negde usput izgubila sebe.

„Mala stvar“ koja vam pruža utehu tokom ovog perioda?


Pregršt zagrljaja.

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 5)
Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 6)

Kako ste danas?


Hvala na pitanju, dobro i zdravo, kao i moja porodica, prijatelji, kolege, saradnici - što je danas, u ovoj situaciji, itekako dovoljan razlog da budem zahvalna i srećna. Polako su i mere ukinute pa se radujem skorom povratku u normalne životne tokove.

Kako ste organizovali svoj tim u ovoj situaciji, da li uspevate da nastavite rad na projektima koje ste započeli?


I u dosadašnjem radu za nas nisu postojale situacije, već izazovi, tako da smo i na ovu pošast koja nas je snašla gledali tim očima. Kada je proglašeno vandredno stanje, samo su se prioriteti promenili. Od projekata ništa nismo otkazali, samo smo ih stavili “na čekanje”. Sve aktivnosti sada su usmerene na to da sačuvamo svoje zdravlje i radimo odgovoran marketing, jer to dugujemo i svojim klijentima. Inače, radimo još uvek od kuće, svakodnevno je ceo tim na vezi, virtuelno brainstormingujemo i radujemo se unapred budućim projektima.

Da li je istina da se za vreme krize pokazuje pravo liderstvo i kako najbolje voditi tim u ovom trenutku?


Lidera ovakve situacije primoravaju da razmišlja brzo i donosi brze, ali odgovorne odluke. Suština delovanja i ritam upravljanja se u kriznim vremenima menja, kao tok informacija, način odlučivanja, prioriteti. Međusobno poverenje je ključ, a jasan cilj mora da postoji, u ovom slučaju pre svega da očuvamo zdravlje a svakako i optimistički stav prema svemu onome što nam predstoji.

Šta je najvažnija stvar koju govorite svom timu?


Sa pojavom virusa - to je bilo da se naoružamo znanjem, iliti upoznajmo neprijatelja kako bi ga pobedili. Danas nam je svima najvažnije da smo zdravi.

Kako vidite budućnost vaše industrije i poslovanja?


U situaciji kada imate svetsku pandemiju pred sobom koja preti da će biti uvrštena u velike istorijske događaje, ne vidim da modna industrija može biti pošteđena. Brine me činjenica, da i pored toga što u mnogim zemljama po udelu u prometu se nalazi na samom vrhu, da generiše milijarde dolara u globalnim godišnjem prihodima, države to ne prepoznaju. I pored online prodaje više od 80 odsto transakcija u modnoj industriji u potpunosti zavisi od fizičke prodaje, a imamo situaciju da su nam radnje zatvorene skoro 2 meseca. Svi se pripremamo za novi način rada, ali i kupovine. Dizajneri najavljuju kolekcije manjeg obima sa jačom porukom. Sa druge strane ljudi će sad više nego ikad paziti šta kupuju, tražiće se kvalitetnije. Sportina Group, sa svojom već prepoznatljivom ponudom i portfolijom svetskih brendova zasigurno će se potruditi da odgovori zahtevima i najprobirljivijih. Ujedno, na nama je sad i da više nego ikad pokažemo klijentima da mislimo na njih kroz uvođenje svih potrebnih higijenskih i zdravstvenih mera u našim radnjama, da ih podržimo u ovim teškim vremenima, i da im pružimo upravo ono što oni od odeće očekuju. Svrha mode je u lepoti i kreativnosti, tako da se svi nadamo da će se apetiti za dizajnerskom odećom vratiti na najlepši način.

Šta je prvo što ste sanjali da uradite kada sve ovo prođe?


Nisam sigurna da će baš sve brzo da prođe, mislim da će nas nešto straha sa brigom još dosta sve pratiti! Ali ovo postepeno ukidanje mera je, za početak dobar znak, bar u smislu vraćanja u tokove svakodnevice na koju smo navikli. Radujem se susretu sa prijateljima posle toliko vremena, šetnji po Savskom keju, nekim porodičnim odloženim proslavama ali i šopingu...

Da li ste uživali u nečemu za šta ranije niste imali vremena?


U svim “kuhinjskim čarolijama”. Dok sam je do skoro izbegavala u velikom luku, korona mi je pomogla da shvatim da je vrlo inspirativna, a kulinarstvo itekako zanimljivo, a na kraju da ni ja nisam baš prirodni antitalenat. Mala doze volje, začinjeno ljubavlju i preliveno osmehom!

Beauty proizvod koji vam je postao nezaobilazan tokom kućnog karantina?


Antistres dnevne i noćne kreme, iako verujem da sve ide iz glave i duha.

Knjiga koju čitate ovih dana?


Došlo je takvo vreme, na žalost, da su knjigu zamenili razni mediji, TV, domaći i strani sajtovi. Predstoji nam vreme puno promena na svim poljima, biznis više neće biti isti, veoma je bitno da oslušnemo svet i da se čujemo međusobno. Zato, neka mi oproste moje knjige, naročito one ostavljene na pola… Bar me podsete na ono što volim najviše da radim u sitne sate, pa se tako one i ja međusobno sad samo gledamo, do neke prve prilke.

„Mala stvar“ koja vam je pružala utehu tokom ovog perioda?


Ista ona i pre pandemije, mada bi je pre nazvala snagom. Zagrljaj sa sinom, bez najave, bez povoda, u prolazu… I bez reči, jer nisu uvek potrebne.

Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 7)
Uspešne poslovne žene govore za BURO. kako trenutno vode svoje timove, V deo (фото 8)

Kako ste danas?


Danas sam ispunjena. Možda ovo proleće nije onakvo kako smo navikli, ali je zato smo mnogo više okrenuti suštini i verujem da nadalje može da bude samo sve bolje i ispravnije. Proleće je za mene posebno doba godina i ne postoji ništa što može da pokvari sreću u doba ljubavi izmedju jedne bikice i zumbula.

Kako ste organizovali svoj tim u ovoj situaciji, da li uspevate da nastavite rad na projektima koje ste započeli?


Zadužena sam za online business u kompaniji Sport Vision, što znači 30 web shopova u 9 zemalja pa se većina mog, kao i posla mog tima u svim okolnosti odvija online. Dogodilo se da je pandemija u celom svetu donela neplaniranu ekspanziju e-commerce. Preko noći to je postao jedini način trgovine i spas za sve koji se bave ovom delatnošću. Ko je već imao razvijen web shop ili ko se brzo snašao da napravi neki digitalni kontakt sa kupcima, taj je uspeo da održi poslovanje. Očekujem da se taj trend rasta nastavi i kada prodje pandemija. Veliki broj kupaca u našem regionu imao je strah od internet kupovine, a kako ih je sada situacija primorala da kupuju online mnogo njih je shvatilo čari ovakvog načina kupovine i ostaće naši verni kupci. Svi projekti vezani su nastavili da se pripremaju, čak i po ubrzanoj proceduri kako bi smo unapredili korisničko iskustvo . Pored toga, eCommerce Asocijacija Srbije okupila je 7 stručnjaka iz različitih oblasti i priprema se online edukacija koja će pomoći svima koji žele da budu uspešni u e-commerce sektoru. Kako sam ja jedna od predavača, zaokupljena sam i pripremom predavanja koja će biti korisna svima koji su odlučili da započnu ili unaprede svoj biznis.

Da li je istina da se za vreme krize pokazuje pravo liderstvo i kako najbolje voditi tim u ovom trenutku?


Moj posao je uglavnom motivisanje ljudi u timu, da se izbore sa porastom obima posla. Trudim se da im pomognem, da organizuju prioritete, ali i da nauče da to što rade od kuće ne znači da treba da rade 24/7. Dobar lider uvek mora da drži tim u balansu. A ja se trudim da budem dobar lider. Nekada mi i uspevaKoriste mi i saveti koje dobijam od mog poslovnog partnera Vladimira Stankovića (Global digital Director u kompaniji Camper) jer zajedno pokrivamo pola sveta digitalnog biznisa i dobro je kada i lider ima svoj oslonac. Iako mi žene verujemo da sve možemo same, mnogo je bolje u društvu. Kriza je za sve nas veliki ubrzani kurs iz životnih lekcija za sve izazove koji dolaze.

Šta je najvažnija stvar koju govorite svom timu?


Šta god da radite, radite to posvećeno. Možete da pogrešite, možete da napravite neverovatan uspeh, ali nikako nemojte raditi stvari do pola. Radim sa velikim brojem mladih ljudi i trudim se da im svojim primerom dočaram posvećenost poslu, njima kao ljudima, zdravlju i uživanju. Previše je ljudi koji površno gledaju na stvari, tražeći prečice. Verujem da je mnogo lakše biti osrednji, ali ovo sada nije samo novo ovo je digitalno doba, i od bas se očekuje mnogo više. Ko odluči da se bavi ovim poslom, mora biti svestan da konstantno mora biti "na visini zadatka", da se svaki dan dešavaju novine i da je edukacija obavezna.

Kako vidite budućnost vaše industrije i poslovanja?


Drago mi je da radim u industriji koja se stalno razvija. Trudim se da pored ličnog poslovanja pomognem i drugima da unaprede svoje znanje u oblasti e-commercea jer jedino tako možemo da imamo kvalitetno tržište i zadovoljnog kupca. Trenutno smo svedoci nove industrijske revolucije, koja tokom pika moje karijere doživljava i svoj pik. Kao neko ko se bavi konsultantskim poslom ali i edukacijom u oblasti digitalnog biznisa, svedok sam uticaja novih tehnologija na razvoj e-commerce tržišta i u našem regionu.

Šta je prvo što ste sanjali da uradite kada sve ovo prođe?


Prvo, odmah i po mogućnosti juče ću obnoviti svoj orman kod domaćih brendova Yugochic, Mihano Momosa i Ines Atelier, jer naravno nemam više šta da obučem, kao i sve žene u međusezoni. A onda ću sa mužem okupiti prijatelje na nekoj večeri gde ću konačno čuti zvuk nazdravljanja čašama umesto priče preko Houseparty-a. Hvala društvenim mrežama, ali ništa ne može da zameni staro dobro druženje.

Da li sada uživate u nečemu za šta ranije niste imali vremena?


Veliki sam ljubitelj serija, moram priznati čak i svih žensko/tinejdžerskih do onih psiho/ krimi. U mom "regularnom" životu dosta vremena provodim van kuće i na poslovnim putovanjima, ali kada sam u Beogradu samo sam posvećena porodici, prijateljima i zdravom snu. Ne ostaje mi vremena za taj moj "porok" pa sam vreme kod kuće, poslednjih mesec dana, iskoristila da pogledam sve što postoji na platformama Netflix i HBOgo. Svako veče u 20 časova napravimo mini kućni bioskop uz kokice i porodično gledamo dugometražne crtane filmove. Sinovi se čude kako to da i ja podjednako uživam koliko i oni, ali ne postoji bolje opuštanje od toga.

Beauty proizvod koji vam je postao nezaobilazan tokom kućnog karantina?


Koristim Foreo masažer za lice i konačno imam vremena da to radim kako treba. Sada mogu i tokom online sastanka da ga koristim i pored toga što prija mojoj koži, masaže me smiruje. Više uživam na takvim sastancima.

Knjiga koju čitate ovih dana?


Volela bih da kažem da čitam neki divni ljubavni roman, jer sam planirala da ih pročitam nekoliko ili da sam završila čitanje "Educated"- Tare Westover, ali ono što se u stvarnosti desilo jeste da čitam literaturu vezanu za e-commerce i razna istraživanja kako bih što kvalitetnije pripremila svoje prezentacije za predstojeću Akademiju. Doći će leto i neki oblik plaže i knjiga & vino i ja.

„Mala stvar“ koja vam pruža utehu tokom ovog perioda?


Skoro mi je bio rođendan i na moje potpuno iznenadjenje ljudi su se u ovom vanrednom stanju organizovali i dobila sam veliki broj poklona i cveća. Sada uživam u svojoj ličnoj cvećari i to me čini srećnom.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor