Povezani članci
Buro 24/7 Izbor
Pretraga
Ok, njeno ime i jeste iznenađenje ali nakon što je saradnja sa brendom Champion puštena u prodaju u aprilu, pretrage za ovom sportskom garderobom skočile su za 108%. Versace kućna haljina koju je nosila za vreme karantina kao i Louis Vuitton krznene papuče, takođe su se pojavile u Google pretragama širom sveta.
Vojvotkinja od Kembridža je u stanju da rasproda neki komad garderobe u roku od nekoliko sati nakon što se u njemu pojavi i to odavno znamo. Ove godine pak, čak su i zaštitne maske za lice koje je nosila u javnosti obarale rekorde, dok je topu na prugice koji je nosila za vreme jednog Zoom intervjua za BBC potražnja skočila za 36%.
TikTok zvezda extraordinaire, ova šesnaestogodišnjakinja se pojavila na Prada reviji za jesen/zimu sa pink najlon torbom za kojom je neposredno nakon toga poraslo interesovanje za 90% u naredna 24 sata. Nakon što je na TikToku postavila video u kratkoj tie-dye majici, čitava dva dana su pretrage za sličnim komadima porasle za 73%.
Ona talasa svakog dana tokom cele godine i obožavamo je zbog toga (samo bacite pogled na njen Instagram) ali na sceni je nenadmašna. U nezaboravne nastupe spadaju i onaj na reviji Savage x Fenty Vol 2 (koji je isprovocirao porast potražnje za plavim donjim vešom od 96%), neonski triko na Grammy nagradama i haljina sa natpisom “vote”.
Blic-pretraga imena glumca iz serije “Normal people” odvešće vas do bezbroj članaka o šortsu koji je nosio prošlog leta - i koji je učinio da internet pretrage za upravo tim komadom skoče za čitavih 51%. Isto tako, nakon što se u kućnom izdanju crvenog tepiha za dodelu Emmy nagrada pojavio u odelu Louis Vuitton, pretrage za francuskom modnom kućom skočile su za 44%.
Stormi Webster ima dva roditelja mega-influensera. Iako bismo možda pomislili da će se Kylie naći na ovoj listi (pa čak i posle Forbes debakla), umesto nje je tu Travis Scott čija je saradnja sa brendom Nike jednostavno porušila sve rekorde i podigla potražnju za brendom čak za 128%.
Njen politički uticaj širi se i na garderobu. Kombinacija koju je obukla za svoj govor o seksizmu dovela je do toga da potražnja za crvenim blejzerima poraste za 74% i to čitavih pet dana. Nakon što je brend Telfar imenovala jednim od svojih omiljenih, pretrage su porasle za neverovatnih 163%. Konačno uzor koji nije samo iz sveta zabave.
Član pop-senzacije BTS koji je sebi obezbedio mesto na Power Dresser listi jeste i njihov “prvi među jednakima” Namjoon. Nakon što je viđen u kombinaciji bele rolke i jakne, potražnja za sličnim komadima porasla je za 67%, a nakon što se na dodeli VMA pojavio sa Gucci kravatom, potražnja za njom je porasla za 28% (a za odelom koje je nosio čitavih 12%).
Kada se Beyoncé na svom vizuelnom albumu “Black is King” pojavila u trikou sa potpisom mlade francuske dizajnerke Marine Serre, Lyst je zabeležio porast potraga sa njenim imenom za 426%. Odelo sa potpisom Alessandra Rich (koju obožava i Kate Middleton) koje je u septembru postavila na svoj Instagram, dovelo je do eksploziije potražnje za britanskim brendom. Svi kleknite pred kraljicom Bey.
I mesto broj jedan zauzima… Harry Styles! Britanac sada ne samo da je prvi muškarac koji je sam na naslovnoj strani američkog izdanja magazina Vogue već je i prvi muškarac na vrhu Lyst Power Dressers spiska. Realno, ko još može da se pohvali da je isprovocirao dizajnera čiji je komad obukao da šemu za njegovu izradu podeli sa svetom (we’re lookin’ at you JW Anderson) i tako nam ulepša karantinske dane? Harry je zaista svačiji zlatni dečko 2020.
Buro 24/7 Izbor
Kolačiće (Cookies) koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti ovih stranica. Koristeći našu stranicu slažete se sa korišćenjem kolačića. Više o kolačićima možete pročitati u Pravilima o kolačićima.
Prihvatam