Pretraga

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama

Tekst: BURO.


Ovog proleća dve medijske kuće BURO. Hrvatska i BURO. Srbija udružile su se u zajednički multimedijalni projekat BURO. Adria. To povezivanje je došlo kao logičan sled događaja u razrađenoj poslovnoj strategiji koja povezuje Srbiju i Hrvatsku kao dva vrlo važna tržišta u regiji. Pandemija i karatin su usporili realizaciju inovativnih projekata koji su bili zamišljeni. Ipak, u novoj sezoni, uprkos situaciji, BURO. koncept nastavlja dalje, timu se ovog meseca pridružila i Ivana Ukropina Laković na poziciji regionalne direktorke.

Ivana je dobro poznato ime srpske medijske i marketing scene sa 15 godina profesionalnog iskustva, od kojih je poslednjih 6 provela u I&F McCann grupi kao Head of New Business.

„BURO. Adria se pozicionira kao publishing kompanija specijalizovana za luksuzne brendove, kao i kreativni studio koji je pouzdan regionalni partner globalnih lifestyle brendova, kao i marketinških i medijskih agencija. Naša misija jeste da postanemo vodeći techmedia partner u sferi industrije luksuza za zahtevnu generaciju Z jer ovaj koncept nije samo dinamična digitalna platforma, već je i snažan međunarodno priznat glas sa stavom. Radujem se novim prilikama i izazovima i u budućnosti ćemo se truditi da izazivamo stereotipe i publici konstantno donosimo inovacije“, rekla je Ivana o novoj poslovnoj epizodi.

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama (фото 1)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar