Sve o CÉCRED brendu za negu kose od Beyoncé

autor BURO.
1 26 1

Beyoncé je i zvanično lansirala dugoočekivanu liniju za negu kose Cécred. Mega-zvezda predstavila je 8 novih proizvoda za negu kose u jedinstveno oblikovanim bočicama (po ceni od 30 do 52 dolara), koji su od sada dostupni na web-stranici brenda. Linija sadrži hidrirajući šampon, obični šampon i piling za teme, masku, ulje za kosu, losion sa fermentisanim pirinčem i tretman  koji dolazi sa posudom za mešanje. Cela kolekcija nazvana je The Foundation Collection.

Takođe je važno napomenuti da su svi Cécred proizvodi parfimisani oudom, sandalovinom, mošusom, jasminom i drugim parfemskim notama. U pitanju su visoko funkcionalni proizvodi za negu kose, nastali od strane stručnih lica koje je Beyoncé angažovala, ne samo da kreiraju proizvode koji će ojačati i hidrirati krhku i lomljivu kosu, nego i da isprate sve globalne tradicije lepote.

Beyonce

Beyoncé je otkrila značenje imena brenda u intervjuu za Essence.

 – Uzela sam kraj mog imena, Cé, i napravila početak reči svetinja da bih stvorila Cécred. Od salona moje majke, svakodnevnih rituala sa mojim ocem i godina iskustva u razvoju linije za negu kose, put je bio upravo takav: Cécred, izjavila je pevačica.

Beyoncé je prvobitno objavila na Instagramu ime i datum lansiranja svog najnovijeg beauty poduhvata, opisujući ga u postu sledećim rečima: „Kosa je sveta. Putovanje počinje 20. februara.“

Baš u stilu Beyoncé, post je zapravo bio snimak u kojem pevačica šeta kroz salon svoje majke, dok kamera zumira njegov naziv na zidu: „Headliners Hair Salon“. Video prikazuje kako se neguje i tretira kosa crnih žena u salonu, prikazujući snimke na kojima one komuniciraju, peru i stilizuju kosu, ali se fokusira i na različite teksture prirodne kose. U videu se pojavljuje i sama Beyoncé – dok pere kosu u lavoru. Ova simbolika je prikladna jer pevačica otkriva koliko je lično i duboko bilo njeno sopstveno putovanje u kreiranju ovih proizvoda.

– Imam mnogo lepih sećanja vezanih za svoju kosu. Odnos koji imam sa svojom kosom duboko je i lično putovanje. Od detinjstva koje sam provela u salonu svoje majke do toga kako mi je otac nanosio ulje na teme kako bi lečio moju psorijazu – ovi trenuci bili su sveti za mene, rekla je Beyoncé u intervjuu za magazin Essence.

Beyonce 4444

Kada je prošle godine Beyoncé najavila lansiranje svog beauty brenda, na instagramu, priznala je da je oduvek maštala o tome da izbaci liniju koja će se odnositi na kosu.

– Koliko vas zna da je moj prvi posao bio to da čistim mamin salon? A da su prvi nastupi Destiny’s Child bili za klijente koji su se šišali u tom salonu? Videla sam iz prve ruke kako način na koji negujemo i slavimo svoju kosu direktno utiče na naše duše. Gledala sam svoju mamu kako ih, brinući o frizurama žena, leči i pomaže im, i oduvek sam sanjala o tome da nastavim njeno nasleđe, ispričala je ona.


Beyoncé se neće zaustaviti samo na liniji za negu kose. Pevačica je rešila da stipendira i pomogne studentima kozmetologije, kao i vlasnicima salona, a u saradnji sa svojom dobrotvornom organizacijom Beygood. Na sajtu pevačicinog brenda piše da će ona 500.000 dolara godišnje davati za stipendiranje učenika kozmetičkih škola i grantove za poslovne salone, u pet gradova koji su odabrani zbog svoje velike, raznovrsne zajednice frizera. To su Atlanta, GA, Chicago, IL, Houston, TX, Los Angeles, CA i Clementon, NY.