
Beauty ikona: Clarins Double Serum
Za Clarinsov Double Serum ste sigurno čuli. On je jedan od onih kultnih beauty proizvoda koji je obeležio poslednjih 35 godina. Da, dobro ste pročitali: čitavih 35 godina i još uvek je jedan od najprodavanijih kozmetičkih proizvoda na svetu. Ovu titulu nije zaslužio samo jednom već se na njoj neprestano radi. Tako je Double Serum od godine svog nastanka 1985. pa sve do danas imao sedam reformulacija, svaku malo bolju i napredniju od prethodne i uvek u skladu sa novim naučnim otkrićima i dostignućima.

Poslednja, odnosno osma verzija Double Seruma je trenutno u prodaji i vama verovatno na pamet pada pitanje: Šta je to danas bolje u odnosu na prethodnu verziju?
Ukratko: nauka.
Poslednju reformulaciju inspirisalo je pomeranje naučnih saznanja o tome kako ćelije kože međusobno komuniciraju. Kao i u svakoj komunikaciji, izražavanje i slušanje su podjednako važni, a novina koju osmi Double Serum donosi jeste ta da utiče kako na ekspresiju tako i na to da ćelije bolje slušaju i primaju informacije i da na njih i bolje odgovaraju. Jednom rečju, Clarinsov Double Serum vraća koži jezik mladosti!
Kada ova komunikacija teče glatko, tada se svih 5 vitalnih funkcija kože - regeneracija, oksigenacija, ishranjenost, hidratacija i zaštita - odvijaju i održavaju na optimalnom nivou, a kako bi ih sve stimulisao, novi Double Serum je dekodirao jezik kože pomoću koda 20+1 i tako utiče na obe komponente ćelijske komunikacije:

Ekspresija
Clarinsove laboratorije izdvojile su 18 moćnih biljnih ekstrakata koji igraju ulogu u održavanju vitalnih funkcija kože, kao i dva biljna sastojka koja imaju precizno definisano delovanje. Double serum spaja ovih 20 sastojaka u jedan proizvod zahvaljujući svojoj jedinstvenoj dvofaznoj formuli.

Slušanje
U Clarinsovim laboratorijama izdvojen je biljni sastojak koji je u stanju da sačuva sistem kojim ćelije slušaju i održi ćelijsku receptivnost: ekstrakt kurkume. On se u izuzetno visokoj koncentraciji nalazi u turmeronu, biokativnom jedinjenju koje sadrže i kurkuma ali i Clarinsov Double Serum.
Na ovaj način, svih pet funkcija kože su poboljšane i optimalno stimulisane, ali je stimulisan i ćelijski sluh koji je neophodan za optimalno zdravlje kože i anti-ageing rezultate.

Iako je ovo već više nego dovoljno da odličan proizvod učini još boljim, Clarins se nije zaustavio samo tu:
Nova tekstura koja odgovara svim tipovima kože
Osmi Double Serum ima i unapređenu bio-mimetičnu teksturu koja se lako razmazuje i brzo upija ali koja sada odgovara i osetljivim tipovima kože. Ona kombinuje izdašnost ulja (koje pritom ne ostavlja mastan trag) sa glatkoćom veoma udobne gel-teksture koja momentalno zaglađuje kožu i pruža joj osećaj komfora. Ove dve faze se spajaju u poslednjem trenutku pred nanošenje te na koži stvaraju izuzetno prijatan osećaj.

Nova dvofazna bočica
Prvu dvofaznu bočicu za Double Serum, Clarins je izbacio još 1996. godine i njena revolucionarnost ogledala se u tome da je omogućavala da se koncentrisani sastojci koji se rastvaraju u ulju drže odvojeno od onih koji se rastvaraju u vodi te da se pomešaju pred samo nanošenje. Danas se revolucija nastavlja pa je Clarins, kao odgovoran brend posvećen očuvanju životne sredine, promenio ambalažu koja je sada eco-friendly.
Važno je napomenuti da Clarins Double Serum, iako efikasno deluje na znake starenja, u suštini jeste optimalan univerzalan serum koji se preporučuje i osobama koje još uvek nemaju izražene fine linije i borice. Svojim delovanjem na kožu, on predstavlja inventivnu i efikasnu preventivnu meru isto koliko i pomoć u regeneraciji.
Prvi rezultati vidljivi su već nakon nekoliko dana upotrebe i koža postaje hidrirana i sjajna, a vremenom - i to već nakon nekoliko nedelja - pore se smanjuju, tekstura ujednačuje, fine bore ublažavaju, koža postaje čvršća i izgleda mlađe. Ove rezultate potvrđuje i studija sprovedena na 362 žene koje su iz sopstvenog iskustva potvrdile sledeće:
posle 7 dana koža je



Dakle, imate 20+1 razlog da novi Clarins Double Serum uvrstite u svoju rutinu nege i na svojoj koži osetite zbog čega nosi titulu kultnog proizvoda koji svakom donosi dobro, a u Srbiji ga možete pronaći na sledećim prodajnim mestima: Sephora, odabrane Jasmin parfimerije i Anabella Beauty Spot.

Povezani članci
Buro 24/7 Izbor