Pretraga

Da li su bebe nova ciljna grupa u svetu luksuzne kozmetike?

Da li su bebe nova ciljna grupa u svetu luksuzne kozmetike?

Izgleda da su roditelji milenijalsi raspoloženi za to

Tekst: Manda Javorina


“Važno je početi na vreme” je legitiman stav. Ali danas možete slobodno da zaboravite na rokove, vežbanje ili učenje jezika - izgleda da je ovaj moto najviše uzeo maha u kozmetici. “Preventivne” anti-age procedure pre dvadeset pete su se odavno odomaćile (pa ko voli nek’ izvoli), a novo niche tržište luksuzne kozmetike odnosi se na - bebe, koje još nemaju ni svoj džeparac.

Baby Lip Balm, Kiehl's

 

Posebno na ovom polju, luksuz je izjednačen sa kvalitetom i prirodnim sastojcima (nekad i organskim). Dodajte tome stav da pružiti svom detetu najbolje što čovek može nije luksuz nego roditeljska dužnost i dobili ste savršeno niche tržište sa ogromnim potencijalom. Istraživanja pokazuju da je jedan od četiri roditelja-milenijalsa (koji danas čine većinu roditelja male dece) spreman da na proizvode za negu tela svoje bebe potroši više nego na sebe. Dakle, suštinski se grupa kojoj je pičuje nije promenila, ali se baca šira mreža.

Sleep Time Pillow Mist, Little Aurelia

 

Brendovi poput Dr Barbara Strum, Kiehl'sAurelia Probiotic Skincare i Chantecaille sada nude verzije krema za lice, telo, sredstava za kupanje, kupke, čak i parfeme bez alkohola za bebe. Sajtovi poput Net-a-portera, Space NK i Harrodsa ih imaju u svojoj ponudi zato što igraju na kartu da će kupci, koji paze na sastojke koje koriste, svoju decu tretirati na isti način, vrlo često i bolje. Mnoge majke, recimo ne insistiraju na organskoj ili prirodnoj kozmetici za sebe ali kada su im deca u pitanju postaju pravi ekološki aktivisti.

Ptisenbon Eau de Toilette, Tartin et Chocolat

 

Veliki broj kupaca ovih dodatih linija za bebe su roditelji koji su već odani markama koje ih prave zato što koriste njihove proizvode za odrasle. Milenijalsi su poznati po tome da više vole kvalitet od kvantiteta, a mnogi od njih su takoreći odrasli zajedno sa wellness pokretom i ne žele da koriste sastojke za koje veruju da su štetni ili nepotrebni. Ovo je jednostavno odraz onoga što se dešava na polju kozmetike na globalnom planu - skin-tellectual pristup zajedno sa konceptom organske i čiste kozmetike je danas utisnut u podsvest kupaca koji, logično, isti pristup prenose i na svoju decu.

Baby & Kids Face Cream, Dr Barbara Sturm

 

Pored dizajniranog pakovanja i kvalitetne liste prirodnih sastojaka koji sami po sebi daju auru luksuza, ove linije uglavnom nose ili pečat dermatologa ili ozbiljne organizacije za sertifikaciju prirodnih proizvoda, isto kao i kod proizvoda za odrasle. To im daje dodatni kredibilitet, a u roditeljima budi određenu dozu poverenja u proizvod pre nego što ga čak i kupe.

Hair & Body Wash, Sophie la girafe, 1.999 din.

 

Na tržištu se, naravno, nalaze i brendovi u potpunosti posvećeni luks kozmetici za bebe, kao što su kultni Sophie la girafe i Mustela. Ipak, za mnoge od njih, novopečeni roditelji ne znaju, a brendovi koji su već postali poznati igrači na tržištu za odrasle imaju prednost u vidu već razvijene baze kupaca i njihovog poverenja. Analize tržišta su pokazale da su upravo ti kupci prvi i počeli da kupuju ove pridodate linije za bebe. Ideja da u jednoj kući mogu da nađu nešto što im odgovara i da to onda mogu da koriste i na ostatku svoje porodice čini ovaj prelaz ne samo lakim nego i potpuno logičnim. Velika količina ove kozmetike se kupuje i na poklon, što nije zanemarljiv segment prodaje.

Bébé Orange Blossom Face Cream, Chantecaille

 

Pored kozmetike za negu dečije kože, postoje i drugi segmenti ovog tržišta koji bi se mogli razvijati: Aurelia razvija suplemente za nešto stariju decu, a Barbara Strum svoju verziju spa tretmana za bebe - očekujte da na Instagramu uskoro viditie Mini Strum Facial (doduše, za početak samo u Hongkongu). Naravno tu su i majke, na svoj način uvek poslednje rupe na svirali i sebi i ostalima: verovatno jedini segment beauty tržišta koji nije prezasićen su kozmetički proizvodi namenjeni posebno trudnicama i dojiljama.

 

Radi se o segmentu posla koji još uvek nije jako razvijen ali koji je u (jasnom) porastu. Proizvodi u ponudi su svakako kvalitetni i možda se uskoro više nećemo hvaliti kako koristimo bebi-ulja, nego bebi-kreme za lice, ko zna? Da li je apsolutno potrebno dati pedeset dolara na posebnu kremu za bebino lice? Ne. Ali koji luksuz je potreba?

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar