Kupite ove proizvode i pomozite borbu protiv raka dojke
Oktobar je svetski mesec borbe protiv raka dojke i mnoge kozmetičke kuće i modni brendovi se trude da daju svoj doprinos organizovanjem posebnih akcija. Predlažemo da ih podržite sve koliko god ste u mogućnosti.
Tekst: BURO.

Brend Lindex već sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj svojom kampanjiom Lindex Pink pokrenutom u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

Kompanija Galenika i ove godine tradicionalno donira sredstva Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji.

Za svaki poručen proizvod sa ružičastom vrpcom Avon izdvaja celokupan profit od njegove prodaje i donira organizacijama i institucijama koje se bore protiv raka dojke u našoj zemlji, dok se istovremeno sprovode i edukativne kampanje kojima se informiše što više žena o važnosti redovnih pregleda.

Legendarni brend je i ovog oktobra izbacio svoje roze aparate za stilizovanje kose, a ove godine je u saradnji sa inicijativom Breast Cancer Now njihov cilj podizanja svesti o važnosti samopregleda i ranog otkrivanja tumora. £10 od prodaje svakog aparata iz ove kolekcije biće uplaćeno dobrotvornim organizacijama koje se bave problemom raka dojke u raznim delovima sveta.

Kao i svake godine, brend Estée Lauder u prodaju pušta limitiranu seriju svog kultnog seruma Advanced Night Repair, ovaj put u kožnoj futrolici ružičaste boje. Deo profita od prodaje u periodu od oktobra pa sve do juna naredne godine biće preusmeren na inicijativu kompanije Breast Cancer Campaign koja je osnovana još 1992. godine.

Limited Edition Supersize Skin Bliss Capsules u limitiranoj seriji i velikom jumbo pakovanju su same za sebe nešto što želite u svom kupatilu, a kada na to dodamo činjenicu da deo zarade ide fondaciji Breast Cancer Now, onda je ovo potpuno guilt free investicija, zar ne?

Kultni Peony & Blush Suede parfem je i ove godine dobio posebno ružičasto ruho, a deo profita od prodaje ove limitirane kolekcije koja je dostupna tokom oktobra, uplaćuje se različitim fondacijama koje se bave borbom protiv raka dojke, u zavisnosti od toga u kojoj zemlji je kupovina.
Povezani članci
Buro 24/7 Izbor