Pretraga

Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni

Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni

Tekst: Jelena Karakaš

Okej, situacija je sledeća, tokom godine se trudimo da budemo najbolja verzija sebe, biramo pametno i informišemo se o svemu najbolje što možemo. A onda...onda dođe leto. I sve što želimo jeste da samo budemo. I to je to. Bez suviše razmišljanja i komplikovanja. Čak se i kozmetička rutina naglo menja i postaje sve jednostavnija sa jakim naglaskom na SPF preparate. A ostalo? Biramo po mirisima i bojama, jer su nam čula iznenada izoštrena. Pratimo sunce i inspirišemo se aromama koje jasno poručuju da smo u najtoplinijem delu godine. Ovog puta u tu jednačinu ubacujemo još jedan kriterijum, a to su naziv brenda, odnosno priča koja ga prati. Dobro, padamo na marketing, ali samo smo ljudi. Ovi brendovi su sjajnog kvaliteta osim što su im nazivi direktna asocijacija na letnje uživanje. A to ne propuštamo! Ovo su neki od naših favorita koji su nas najpre privukli pričom i idejom, a zadržali su nas onim što se nalazi u (super dizajniranoj) bočici.

SUMMER FRIDAYS

Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 1)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 2)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 3)

Ovo je najpoznatiji brend u današnjem deljenju i iza njega stoje influenserke Marianna Hewitt i Lauren Gores i realno ima naziv na koji malo ko može da ostane ravnodušan! Petak veče jeste ono vreme koje nosi elektricitet, nadu, parfeme, mirise vina, sve pomešano u jedan moćni koktel aroma i očekivanja. Pa, naravno da su nam očekivanja bila na visokom nivou kada su devojke predstavile svoje proizvode na tržištu. Već samo pakovanje je obećavalo dosta, elegantne tube obojene su nežne nijanse, sa jednostavnim belim slovima. Njihova ideja bila je da svima ponude preparat koji će ih osvežiti kao jedan stvarno dobar „petak veče“. Vrlo brzo se ispostavilo da su njihove tvrdnje istinite i da posle korišćenja maske za lice „Jet Leg“ svi zaista imaju osećaj kao da su bili na mini odmoru. Danas, one nude sjaset proizvoda, ako želite da se upišete među njihove korisnike krenite ili od čuvene maske za lice, ili od ulja sa šljokicama koje je kao stvoreno za dugačke letnje noći (realno uz ovo ulje i običan utorak iznenada može postati petak).

SUNDAY FOREVER

Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 4)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 5)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 6)

Ko može da ostane imun na ovaj naziv?! Doslovno, Sunday Forever je slatka utopija i svima nama zajednička želja koja će zauvek ostati neispunjena, ali valjda u tome i leži sav šarm. Radi se o online shop-u koji između ostalog nudi sveće i kozmetiku namenjenu tim slatkim nedeljnim trenucima koji se ljubomorno čuvaju od ostatka sveta. Luksuzna sveća „Tanlines“ miriše kao leto i SPF krema, odnosno kako oni kažu na omiljenu sunčalicu i najblji dan na plaži ikada. Ozbiljna obećanja! U realnosti sveća miriše na sandalovinu, pesak i kokos. Vrlo sofisticirano. Obožavaoci sunca voleće čitav niz proizvoda koji mirišu na kokos, od parfema, sve do stika za usne. Leto u svojoj esenciji.

VACATION

Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 7)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 8)
Ovi brendovi su direktno inspirisani letom, osim kul naziva zaista su i korisni (фото 9)

Ovaj brend je nemoguće ne voleti! Ako ste ispratili našu priču o sajtu Poolside FM onda vam je njihov plejer verovatno upaljen po ceo dan. Radi se o svojevrsnoj radio stanici u retro fazonu koja po ceo dan vrti muziku za uživanje pored bazena, plus tu su i različite plejliste. Ove sezone poželeli su da svoj letnji koncept prodube i lansirali su brend Vacation SPF krema koje su razvili u saradnji sa doktorkom Elizabeth Hale. Ono što im je takođe bilo bitno jeste da te kreme mirišu najbolje na svetu pa su u pomoć pozvali Carlosa Hubera i Rodriga Flores-Rouxa „parfemske noseve“ koji su kreirali Cire Trudon note, kao i Clinique miris Happy. Kako kažu miris do koga su došli je teleport za leto, a on se nalazi u SPF losiona, mirisa za kuću i parfemu. Kombinuje kokos, bananu, ananas, cvet narandže uz miris bazena, igračaka na naduvavanje i likre od koje se prave kupaći kostimi. Šta kažete? Interesantan miks? Uz toliko kul naziv i fantastičnu kampanju, mi smo odabrali da im verujemo na reč i ubacujemo proizvode u korpu bez previše razmišljanja. Šta da vam kažemo, sanjarimo o jednoj dobroj Vacation epizodi.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor