Beauty geeks su pomalo poput onih kompjuterskih – i obožavamo ih – ali ne morate biti opsednuti industrijom da biste znali njeno ime. Bobbi Brown je kult sama za sebe, žena pionir na toliko nivoa da je ponekad teško setiti se šminke i načina na koji su žene izgledale pre nego što se ona pojavila na sceni.
Profesionalna šminkerka koja je radila na nekima od vizuala koji su obeležili devedesete i dvehiljadite, Bobbi je bila (i ostala) inovatorka i u poslu. Davne 1991, lansirala je liniju šminke zato što joj se “smučio crveni ruž”. Četiri godine kasnije kompanija Estée Lauder je otkupila brend ali je Bobbi ostala na njegovom čelu. Šminka sa njenim potpisom postala je sinonim za no makeup makeup, neutralne tonove i antitezu supermodel looku devedesetih.
2016. godine, Bobbi je izašla iz svoje kompanije ali je danas na čelu novog brenda Jones Road, koji je – pogađate – ponovo napravila sama, a bavi se i različitim drugim projektima poput svog Masterclassa i konsaltinga.
Danas, sa svojih 65 godina, Bobbi i dalje živi po svojoj meri i prava je pravcata sila, istinska perrennialka i izvor inspiracije isto kao i Jenna Lyons (sa kojom sarađuje). Oduševljeni smo njenom energijom i filozofijom, evo 5 lekcija koje smo naučili od nje, a koje nemaju veze sa time kako da postignete savršen nude lip.
#1 Ravnoteža ne postoji
Bar ne kada su karijera i posao u pitanju. „Trudiš se najviše što možeš ali ta stvar jednostavno ne postoji. Tajna uspeha jeste odrediti prioritete,“ izjavila je. Bobbi tvrdi da nije propustila nijedan važan trenutak u životu svoje dece i da je upravo želja da bude sa njima dok rastu bio razlog što je svoj brend prodala Estée Lauder. „Nisam želela da budem jedna od onih žena koje putuju po svetu ali koje su zaboravile na svoju porodicu.“
#2 Godine su samo broj
Jedan od razloga zbog kojih je njen ugovor o prodaji brenda imao klauzulu o zabrani rada u istoj industriji u trajanju od 25 godina, jeste Bobbiin (tadašnji) stav da je to toliko dug period da „sigurno neću hteti da raim kad budem imala 60 godina“. ovo se pokazalo potpuno netačnim, a svoj novi brend JOnes Road Beauty uspešno je lansirala ni manje ni više nego u sred pandemije. „BIlo mi je potrebno da radim nešto, inače bih dovela do ludila sve oko sebe.“rekla je Bobbi jednom prilikom.
#5 Ostanite verni sebi
Kada je počinjala, devedesetih, Bobbi je potpuno odudarala od onoga što je bio mejnstrim ali to je nije sprečilo da se drži onoga što je osećala da je njena filozofija. „Bila je to era u kojoj je vladao moto „više je više“, Kevyn Aucoin, očigledno konturisanje, tamne oči, usne iscrtane olovkom. Ja nisam volela da prekrivam lica. Prva naslovan strana na kojoj sam radila bila je zajedan italiijanski magazin. Koristila sam samo bronzer na obrazima, očima i usnama i pomislila sam kako je to nešto najlepše što sam ikada videla.“