Ukoliko ste beauty junkie, svakako ste čuli za CeraVe, verovatno ga negde i probali, a sve su šanse i da ste držali palčeve da se jednog dana pojavi na našim policama. Iako ga u Americi preporučuju mnogi dermatolozi i vrlo često ćete njihove proizvode videti na Youtubeu pogotovo kao deo rutine za osetljivu kožu i nakon raznih estetskih procedura, CeraVe je uvek bio tretiran kao neka vrsta jednostavne i efikasne kozmetike koju uvek imate u rezervi ali se njom ne hvalite.
Do sad.
Prepustite TikToku i generaciji Z da neke stvari okrene (sa punim pravom) naglavačke. Poslednjih meseci CeraVe je preplavio platformu, a rafovi u prodavnicama su se ispraznili. Nimalo loše za brend koji postoji petnaestak godina i nikada nije doživeo da se oko njega gradi hajp, a danas kada novi kozmetički brendovi niču kao pečurke posle kiše, da se ovako nešto desi sa “starim” brendom je posebno zanimljivo. Na svoj način, CeraVe kao da je kozmetička varijacija na temu Champion duksa.
Iako je brend već neko vreme na stalnoj putanji rasta, nova klasa skinfluensera (da, to je legit reč) izdigla ga je do toga da postane viralni hit. Ovo se, zadivno čudo, nije desilo preko igrača poput klana Kardashian-Jenner već preko TikTok mega zvezda koje su nekima i dlaje ispod radara iako im se pratioci mere u milionima. Zahvljajujući njima (a neki su sad i zvanična CeraVe zaštitna lica) brend je zabeležio preko 300% više engagementa na svim društvenim mrežama, a L’Oréal – kompanija koja ga je kupia pre tri godine – je u julu objavila da je CeraVe brend iz njihovog portfolija koji beleži najbrži i najveći rast. U prevodu: prodaje se kao lud.
I šta zapravo treba da znate o njemu?
Brend CeraVe je osnovan pre 15 godina i na tržište je izašao sa samo tri proizvoda: čistačem, kremom i losionom. Danas njihov portfolio broji oko sedamdeset proizvoda ali je za sve karakteristično da sadrže njihovu posebnu kombinaciju ceramida. Ceramidi su jedna od osnovnih komponenti zaštitne barijere naše kože i pomažu u njenom obnavljanju i sprečavaju gubitak vlage.
CeraVe proizvodi uglavnom odgovaraju svim tipovima kože pa čak i osetljivim i iako ne tretiraju nikakva posebna stanja i probleme, praktično ne mogu da nanesu štetu i odlična su dopuna i podloga raznim aktivnim sastojcima. Ako uzmemo u obzir da velik broj ljudi zapravo preteruje sa proizvodima koje koristi – pogotovo kada su aktivni sastojci i čišćenje u pitanju – ovaj put bismo mogli i da poslušamo TikTokere. Prijatno su nas iznenadili nakon svih kolektivnih ludila na koje smo od njih navikli.