Pre neki dan objavljena je saradnja između Pat McGrath i kraljeva dropa, brenda Supreme. Ova vest i jeste bila iznenađenje ali proizvod koji su zajedno napravili – crveni ruž – realno i nije. Gotovo svaka kolaboracija, ograničena serija ili poseban projekat sadrži barem jednu nijansu upravo crvenog ruža za usne. Zašto?
Odgovor verovatno leži u tome što je on – taj crveni ruž – i dalje arhetip sve šminke. Malo šta, praktično ništa drugo, ne govori “šminka” više od njega. Pored toga, većina žena pa čak i one koje ga ne nose baš često su u stalnoj potrazi za tom savršenom nijansom uz koju će imati belje i blistavije zube, lepšu kožu i osećati se moćnije. Jednom rečju, crveni ruž je san koji je u praksi gotovo jednako (ako ne i teži) za pronaći od famozne nude nijanse.
I dok svi govore o tome “kako pronaći pravu crvenu”, “klasičnoj crvenoj” i podtonovima kože i boja, kozmetički brendovi nas samo filuju ponudom. Ukoliko je ograničena serija u pitanju – uspeh je zagarantovan. Iskreno, i sami smo “krivi” za gomilanje upravo takvih pošto su jednostavno neodoljivi, a ovo su skorije saradnje koje nikako nismo očekivali ali koje smo itekako zapamtili – iz mnogih razloga.
puma i mac
Čekirate se u hotel, naručujete šampanjac i crveni ruž! Upravo ovo je scenario koji su zamislili u hotelu Le Méridien. Od prošle godine, ukoliko okrenete nulu na telefonu u svojoj sobi doneće vam oba na vrata. Genijalno zavodljiv koncept koji će vas, doduše, koštati $160 ali ruž sa potpisom francuske marke La Bouche Rouge dolazi u kožnoj ambalaži koju posle možete dopunjavati.