Dva nova parfema o kojima se najviše priča

Brojke su jasne.

autor BURO.
parfem

Platforma Traackr prati popularnost brendova i influensera na društvenim mrežama, a kada je o beauty oblasti reč, njihovi podaci pokazuju da dominira jedan proizvod: parfem.

Miu Miu, najnoviji igrač u kategoriji lepote sa parfemom Miutine čije je lice glumica Emma Corrin, bio je brend sa najvećim rastom u septembru prema brand vitality skoru, ili VIT, što je Traackr mera za vidljivost i uticaj na društvenim mrežama.

Neposredno iza našao se Dolce&Gabbana Beauty, čiji biznis s parfemima takođe brzo raste i koji prema anketi Boston Consulting Group iz 2025. spada među omiljene brendove tinejdžera oba pola. Hajp oko muške i ženske verzije mirisa My Devotion, koji promovišu Katy Perry i Michele Morrone, dodatno je podigao popularnost brenda.

parfem
instagram miumiu

Zašto svi pričaju baš o ovim parfemima?

Prvi parfem kuće Miu Miu bio je veliki trijumf

Podaci Traackr-a potvrđuju da su najviše pominjani brendovi lepote na mreži oni koji uspešno kombinuju pripovedanje, estetiku i zajednicu. Više nije dovoljno imati odličan proizvod: potrebno je imati priču, zajedničku viziju i dosledan glas na društvenim mrežama.

Miutine, koji je kreirao parfimer Dominique Ropion, predstavlja razigranu, a ipak sofisticiranu varijaciju klasičnog chypre mirisa. Otvara se živahnim naletom divlje jagode, specifično sorte Mara des Bois, donoseći veselu i spontanu energiju.

Ovaj dinamični početak razvija se u sofisticirano srce od gardenije, obogaćeno primesom jasmina za dodatni volumen. Bazni ton oslanja se na bogat gourmand akord smeđeg šećera i burbon vanile, stvarajući toplu, zavodljivu teksturu, dok pačuli dodaje dubinu.

image 9000037
instagram miumiu

Bočica odražava kodove brenda Miu Miu, sa staklom inspirisanim prepoznatljivom kožom. Braon nijansa podseća na boju Miu Miu kožnih aksesoara, dodajući notu nostalgije.

Kampanja za parfem počinje u biblioteci gde jedna reč – Miutine – oživljava, simbolizujući neustrašivost. Ona hvata suštinu duha Miutine: nepokolebljiv, individualan i neposlušan stav.

Dolce&Gabbana renesansa

Današnji luksuzni mirisi više se ne nose samo fizički: oni imaju priču i pretvaraju u kolektivna iskustva. U tom kontekstu, Dolce&Gabbana Beauty se izdvaja kao ključni igrač, sa impresivnim rastom VIT skora od +485%.

Zasluge idu na račun dvostrukog lansiranja My Devotion, muškog i ženskog parfema koji promovišu Katy Perry i Michele Morrone, dva simbola harizme i senzualnosti. Rezultat? Talas viralnog sadržaja na TikToku i Instagramu, pretvarajući parfem u simbol pripadnosti.

Parfem je kreirao Olivier Cresp. Miris se otvara nežnim, elegantnim potpisom cveta kruške , isprepletenim sa živahnom, voćnom notom crne ribizle. U srcu, blistava buketna nota božura daje delikatnu slatkoću. U završnici, topli i senzualni tonovi vanile sa Madagaskara preuzimaju glavnu ulogu, ostavljajući dugotrajan utisak elegancije.

U režiji Paola Sorrentina, kampanja parfema smeštena je na prelepo ostarvo Kapri. Počinje u luci Marina Grande, među ribarskim brodovima i cvetovima narandže – a nastavlja se susretom Katy Perry i Michelea Morronea.

Sa linijom mirisa Devotion, kuća Dolce&Gabbana odaje počast svakom aspektu ženstvenosti – blistavoj, strastvenoj i intimnoj. Tri kreacije pozivaju na senzorno putovanje, na kom se izuzetni sastojci susreću sa umetnošću savremene parfimerije.

Da li ste probali neki od ovih mirisa?

Fotografije: instagram miumiu; dolcegabbana_beauty