Ovo nije mala vest, što će vam potvrditi svako ko voli ne samo kozmetiku nego luksuz uopšte: Hermès je, konačno, odlučio da zakorači u svet šminke i to onako kako dolikuje. Njima za predstavljanje ne treba gomila proizvoda umesto lične karte – već je imaju i znamo je svi, a ovo nije korak koji se pravi iz potrebe već iz čiste želje za savršenstvom (što je i sama definicija luksuza). Zato je jedini proizvod koji za sada postoji onaj najženstveniji od svih: ruž. Na ekskluzivnom predstavljanju kolekcije u Parizu, gost je bila i urednica lepote britanskog izdanja platforme BURO, Sophie Beresiner, a ono što je otkrila deli i sa nama. Zavirite u Hermès kolekciju kroz njene oči (svideće vam se ono što ćete videti, obećavamo).
Baš su mi tu moje tarot karte, hoćete da vam gledam? Ne vidim vam, iskreno, Birkinku u skorijoj budućnosti (ali bez brige, to vam je pre nešto kao dugoročna investicija) ali vidim puno Hermèsa. Vidim kako sijate u ikoničnoj narandžastoj. Ruž. Koža i metal. Pakovanje za ruž. Ne vidim velika pražnjenja računa u banci osim ako ne pokleknete pred naletom osećanja i ne kupite sve 24 nijanse, što je takođe opravdana investicija ali vam ostavlja manje mesta za manevrisanje kada je u pitanju kupovina torbe u kojoj ćete želeti da nosite te iste ruževe. Kako god, novi, tek napravljeni Hermès ruž na kom je kompanija radila pune tri godine, ne može nikako biti loša ideja. A evo i zašto:
01
Inspiracija iza kolekcije su Hermès klasici. Mat nijanse napravljene su u čast Birkin torbe (tako da sad možete da živite san brenda, a da ga ipak ne posedujete) i imaju teksturu nalik najmekšoj koži. Ruževi sa satenskim finišom su, pogađate, šapat Hermès svilenih marama upućen samo vašoj duši.
02
Dizajn. Dizajn! Prosto je ikoničan. Kad vam kažem da je Pierre Hardy proveo sate i sate u analiziranju snage i lepote cilindra na poklopcu pakovanja ruža, sve će vam biti jasnije. Da, naravno! Pierre Hardy, sad sve ima smisla! Bauhaus stil, blokovi jakih smelih boja. Kada ih vidite, ostavljate (i zaboravljate) sve što se krenuli da radite i gledate ih. Genijalan dizajn za Instagram, budi u nama želju da ih skupimo sve, zaslužuju svoju vrećicu. Kad se sve ovo spoji, znate da se radi o nečemu posebnom.
03
U pigment je utkano stoosamdeset i tri godine neprikosnovenog kvaliteta. Ok, brend je star 183 godine, a na ružu se radilo svega tri, ali morao je biti savršen. I da vam kažem nešto: savršen je. Ovo je posebno važno za sve at nijanse koje želite da uvek budu ravnomerne (i prijatne), a ne da se skupljaju na usnama.
04
Ambalaža gleda u budućnost. Baš sada je pravi trenutak da se lansira pakovanje u kom nema plastike. Ovi ruževi su u ambalaži koja je napravljena od istog metala kao i detalji na torbama ali ima još: Hermès nudi refill opciju tako da možete da dopunite omiljenu nijansu bez bacanja pakovanja. A to ćete posebno ceniti svi vi koji nosite platnene cegere. Čak je i kutija poznate narandžaste nijanse u koju je sve upakovano napravljena od recikliranog kartona.
05
Postoji posebna ograničena serija kao deo kolekcije koji će se menjati svake sezone, a prva kolekcija ikada kreće sa tri jake nijanse y raznobojnom pakovanju. Omiljena nam je nijansa Corail Fou koju dizajneri opisuju kao „sjajan veseo osmeh“. Probala sam je na eventu, verujte mi, to je savršenstvo u obliku ruža.
06
Ima još? Ima još. Negujući balzam za usne, sjaj u nijansi maka, univerzalna olovka za usne, ručno lakirana drvena četkica za ruž, kožna futrola za ruž i posebno ogledalce. Ah, da, čula sam i glasine da će Hermès linija za negu kože stići uskoro.